پخش مستقیم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر از رادیو فرهنگ | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۲

پخش مستقیم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر از رادیو فرهنگ

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر دوشنبه ۲۰ بهمن با معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره به کار خود پایان می دهد و رادیو فرهنگ در برنامه «تماشاخانه فجر» این مراسم را به صورت زنده پوشش می دهد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر دوشنبه ۲۰ بهمن ماه با تجلیل از چهار هنرمند و برگزیدگان این دوره از جشنواره به کار خود پایان می دهد و رادیو فرهنگ در برنامه «تماشاخانه فجر» این مراسم را به طور زنده و مستقیم تقدیم شنوندگان می کند.

این مراسم از ساعت ۱۸ امروز ۲۰ بهمن ماه در تالار وحدت برگزار می شود.

در آیین اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر که از برنامه «تماشاخانه فجر» پخش می شود، از اختر تاجیک عکاس پیشکسوت تئاتر، بهرام ابراهیمی بازیگر و گوینده تئاتر، سینما و تلویزیون، همایون علی آبادی مدرس، منتقد و پژوهشگر تئاتر و جمشید داورپناه کارگردان تئاتر، به پاس سال‌ها تلاش شان برای هنر تئاتر تجلیل می‌شود.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه از ۱۱ تا۲۰ بهمن ماه برگزار شد و برنامه «تماشاخانه فجر» با محوریت گفتگو با مسئولان ، هنرمندان ، بازیگران، کارگردانان و نویسندگان حوزه تئاتر به تهیه کنندگی امیررضا راز و اجرای کارشناسی دانیال معنوی هر شب ساعت ۱۸ از استودیو مستقر در تئاتر شهر تهران به طور مستقیم از رادیو فرهنگ پخش می شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است