«کافه رادیو» به آنتن برگشت/ پوشش جشنواره تئاتر و فیلم فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸
در غیاب زنده یاد مهران دوستی؛

«کافه رادیو» به آنتن برگشت/ پوشش جشنواره تئاتر و فیلم فجر

«کافه رادیو» ویژه برنامه رادیو جوان در سی و نهمین جشنواره‌ ملی فیلم فجر و جشنواره تئاتر فجر است که تا 22 بهمن پخش می شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، برنامه «کافه رادیو» امسال در سی و نهمین جشنواره‌ ملی فیلم فجر و جشنواره تئاتر فجر حضور دارد و با حضور در محل کاخ جشنواره فیلم فجر خبرهای این رویداد را منعکس می کند.

مهدی شاهرضایی تهیه‌کننده برنامه هنری فرهنگی «کافه رادیو» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره ویژگی های این برنامه گفت: این برنامه برای پوشش اخبار سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر تولید می‌شود و هر روز میزبان یک یا دو نفر از عوامل فیلم‌های اکران شده است تا با آن ها درباره فیلم گفتگو کند. همچنین «کافه رادیو» با دعوت از کارشناسان و منتقدان مطرح به طرح مباحث مربوط به فیلم می پردازد.

وی ادامه داد: این برنامه از ۱۲ بهمن ماه هم‌زمان با سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر و جشنواره تئاتر فجر به صورت زنده از ساعت ۱۵ روی آنتن رفته است و تا ۲۲ بهمن ماه در میزهای مختلف به اتفاقات روز جشنواره فیلم و تئاتر فجر می‌پردازد.

شاهرضایی درباره بخش‌های مختلف برنامه توضیح داد: میز ویژه «کافه رادیو» امسال با اجرای زهره عبدالرحیم پخش می شود. این بخش ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با هنرمندان و سینماگرانی که فیلم شان در جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد، گفتگو می‌کند. در یک میز دیگر هر روز تاریخچه جشنواره فجر از ابتدای برگزاری را مرور می‌کنیم. شاهین شجری کهن، مریم جلالی و حسن لطفی منتقدان و چهره‌های ثابت برنامه هستند که هر روز در استودیوی سیار در برج میلاد میزبان آن ها هستیم.

سیروس رجبی یکی دیگر از تهیه‌کنندگان این برنامه نیز در سخنانی مطرح کرد: تولید «کافه رادیو» پس از فوت مهران دوستی چند سالی متوقف شده بود که در سال جدید با اجرای علی‌رضا کنگرلو به آنتن رادیو جوان بازگشته است تا در جشنواره فجر ۳۹ حضوری فعال داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه این برنامه هر روز با چهره‌های مطرحی که در کاخ جشنواره حضور دارند گفتگو می‌کند، بیان کرد: بهروز افخمی، کامبیز دیرباز، نرگس آبیار، پرویز پرستویی، وحید رهبانی و… هنرمندانی هستند که در این مدت مهمان میز ویژه کافه رادیو بوده‌اند.

برنامه هنری فرهنگی «کافه رادیو» کاری از گروه اندیشه رادیو جوان است که تا ۲۲ بهمن ماه هر روز ساعت ۱۵ به مدت ۴۵ از این شبکه رادیویی روی موج FM ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است