آیا کتاب‌های خودیاری واقعا مؤثرند؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵
معرفی کتاب؛

آیا کتاب‌های خودیاری واقعا مؤثرند؟

کتاب «خوشبختی لعنتی» نوشته ماریان پاور با ترجمه لیلا کرد از سوی اننشارات کوله‌پشتی به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، کتاب «خوشبختی لعنتی» نوشته ماریان پاور با ترجمه لیلا کرد در نوبت چاپ اول از سوی اننشارات کوله‌پشتی منتشر شد.

در پشت جلد این کتاب ‌آمده است: «آیا کتاب‌های خودیاری واقعا مؤثرند؟

این سوالی بود که روزنامه‌نگار آزاد، ماریان پاور سی‌و‌شش‌ساله از خودش پرسید. قفسه‌های کتابخانه او پُر از کتاب‌های خودیاری‌ بود، اما تنها و مقروض در اتاقی اجاره‌ای زندگی یکنواختی را سپری می‌کرد. عدم‌تناسب بین زندگی واقعی، خوشبختی و زندگی ایدئالی که این کتاب‌ها نوید می‌دهند، او را به فکر فرو‌برد. حتی با خواندن کتاب من می‌توانم شما را ثروتمند کنم همچنان زیر بار قرض بود. تنها و مجرد بود، اگرچه مردان مریخی، زنان ونوسی را هم خوانده بود. کتاب بترس ولی انجام بده هم هیچ تأثیری بر افزایش اعتماد‌به‌نفسش نداشت. پس این خوشبختی لعنتی کجا بود؟

تا اینکه یک روز به این فکر افتاد که اگر جز خواندن صِرف کتاب‌های خودیاری به توصیه‌هایشان عمل کند چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا شادتر، سالم‌تر، لاغرتر و پولدارتر خواهد شد؟ آیا مرد ایدئالش را پیدا خواهد کرد؟ ماریان پاور تصمیم می‌گیرد به مدت یک سال هر ماه یک کتاب خودیاری بخواند و موبه‌مو به توصیه‌هایشان عمل کند.
کتاب‌های راز، هفت عادت مردمان مؤثر، نیروی حال و شفای زندگی از جمله کتاب‌هایی هستند که طی یک سال می‌خواند.

خوشبختی لعنتی تجربه سفر یک‌ساله او در میان کتاب‌های خودیاری‌ است برای پاسخ به این سوال که آیا این کتاب‌ها واقعا موثرند؟»

کتاب «خوشبختی لعنتی» در ۳۶۸ صفحه با قیمت ۵۵۰۰۰ تومان به همت انتشارات کوله‌پشتی روانه بازار کتاب شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است