پروانه ساخت «سایه تابان» صادر شده است/ پیگیری شرایط تولید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۳
کاوه سجادی حسینی به صبا گفت:

پروانه ساخت «سایه تابان» صادر شده است/ پیگیری شرایط تولید

کارگردان سریال «سایه تابان» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه در شبکه نمایش خانگی سخن گفت.

کاوه سجادی حسینی کارگردان مجموعه «سایه تابان» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره آخرین وضعیت تولید این سریال در شبکه نمایش خانگی عنوان کرد: پروانه ساخت این سریال صادر شده است اما هنوز شرایط تولید مهیا نشده است و منتظر پیگیری‌های تیم تهیه و تولید برای شروع کار هستیم.

وی ادامه داد: فیلمنامه سریال «سایه تابان» به نویسندگی نوشین معراجی آماده شده است.

به گفته این کارگردان، فیلمنامه این مجموعه یکی از فیلمنامه‌هایی است که در زمان پخش مورد توجه جوانان و بزرگسالان قرار می‌گیرد.

سجادی حسینی تاکید کرد: قصه «سایه تابان» اجتماعی است و فضایی ملودرام دارد. تاکید ما در این مجموعه روی روابط انسانی و عشق است که سعی کرده‌ایم در فضای جذاب، پُرکشش و پُرقصه آن را روایت کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه فیلمنامه ۱۳ قسمت از این مجموعه ۱۵ قسمتی نوشته شده است، خاطرنشان کرد: ایده مرکزی فصل دوم «سایه تابان» وجود دارد و می‌تواند فصل دوم آن با شکل و شمایل دیگر و لحن متفاوت‌تر ساخته شود اما در ابتدا باید شرایط تولید فصل اول مهیا شود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «سایه دختر ۲۲ ساله پس از از دست دادن مادرش دچار افسردگی می‌شود. دکتر شهروز تابان همبازی کودکی سایه پزشک روانکاو است. سایه برای معالجه نزد دکتر شهروز تابان می‌رود. شهروز از معالجه او سر باز می‌زند زیرا که او عاشق سایه است.»

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است