فکر نمی‌کردم داوران به آنونس فیلم کمدی اهمیت دهند/ رکوردداری با ۳ نامزدی | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۷
مسعود رفیع‌زاده در گفتگو با صبا:

فکر نمی‌کردم داوران به آنونس فیلم کمدی اهمیت دهند/ رکوردداری با ۳ نامزدی

مسعود رفیع زاده با نامزدی سه فیلمش در بخش تبلیغات سینمای ایران جشنواره ملی فیلم فجر 39 رکورددار است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، با اعلام اسامی نامزدهای سه بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، مسعود رفیع‌زاده با سه عنوان نامزدی در بخش «تیزر و آنونس» حضور دارد.

رفیع‌زاده، در گفتگو با صبا درباره نامزدی آنونس و تیزر سه فیلم خود و رقابت خودش با خودش اظهار کرد: برای من هم جالب بود، وقتی اسامی نامزدها را دیدم خیلی خوشحال شدم. نکته‌ای که برای من جذاب‌تر بود این است که این فیلم‌ها در ژانرهای مختلفی هستند.

وی افزود: «آبی به رنگ آسمان» فیلم مستند است، «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» یک آنونس کمدی دارد و هنگام پر کردن فرم جشنواره اصلا فکر نمی‌کردم در داوری به این ژانر اهمیتی داده شود و فیلم «طلا» که یک ملودرام اجتماعی است.

سازنده تیزر «خفه‌گی» در پایان درباره برگزاری سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر عنوان کرد: پیش از این، خیلی صحبت‌ها درباره برگزار شدن یا نشدن جشنواره شده بود اما به نظر من برگزار شدن آن اتفاق خوبی‌ست چراکه یک سالی می‌شد که از سینما خبری نبود. درست است که ویروس کرونا وجود دارد اما به نظرم برگزار شدن جشنواره ملی فیلم فجر جای خوشحالی دارد. امیدوارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سینما همینطور نیمه‌باز بماند.

رفیع‌زاده درحال حاضر، تبلیغات سریال نمایش خانگی «قورباغه» را برعهده دارد.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است