چندین سریال در نوبت پخش دارم/ کرونا باعث شد ۱۰ کیلو وزن کم کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۰
مهران رجبی مطرح کرد:

چندین سریال در نوبت پخش دارم/ کرونا باعث شد ۱۰ کیلو وزن کم کنم

مهران رجبی شب گذشته 17 بهمن ماه در برنامه «دست در دست» از حضور خود در سه سریال تلویزیونی و تجربه ابتلا به کرونا سخن گفت.

به گزارش صبا، برنامه «دست در دست» جمعه ۱۷ بهمن میزبان مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون بود که به تازگی کرونا را شکست داده است.

مهران رجبی که چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود، درباره دوران بیماری خود گفت: در دوران کرونا طی ۱۵ روز ۱۰ کیلو وزن کردم. فقط به خودم امید می دادم و بسیار سخت بر من گذشت. بعضی اظهارنظرها وجود دارد که معتقدند کرونا جدی نیست! می خواهم بگویم من به عمر ۶۰ ساله ام سرماخوردگی زیاد تجربه کرده ام اما کرونا سرماخوردگی نیست، من این بیماری را با تب، تهوع، سرگیجه و بدن درد از نوع متفاوت و سختش تجربه کردم و فقط باید ضمن درمان و مراجعه به پزشک آن را تحمل کرد، چون راه دیگری وجود ندارد. با این حال، خیلی‌ها هنوز می‌گویند کرونا جدی نیست!

بازیگر «ناردون» اظهار کرد: من این روزها در حال بازی در سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی هستم. البته به زودی بعد از سریال «روزهای ابدی»، سریال «۸۷ متر» ساخته کیانوش عیاری هم پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر چند سال قبل از بازی در سریال «بچه های مدرسه همت» به عنوان اولین تجربه بازیگری، از شما پرسیده می‌شد چند سال دیگر کجا هستید، فکر می‌کردید در جایگاه فعلی قرار داشته باشید؟ گفت: خیر، واقعا هیچکس نمی داند چه اتفاقی می افتد. علاقمندان بازیگری زیادند و گاهی از من می‌پرسند که با همه تلاشی که می کنیم آنگونه که دل مان می خواهد دیده نمی شویم. همیشه به آن ها می‌گویم در مواردی باید امور را واگذار کرد. نمی دانیم که چگونه و چه زمانی اتفاقی که ما انتظار داریم، رخ می‌دهد. بنابراین فقط باید تلاش کنیم و بعد آن را به خدا بسپاریم.

بازیگر «ماموریت غیر ممکن» گفت: زندگی محمدعلی کلی را می خواندم که از چگونه بوکسور شدنش تعریف کرده بود. می می گفت در ۱۴، ۱۵ سالگی دوچرخه ام را دزدیدند، دویدم دنبال دزد دوچرخه ام اما به او نرسیدم. در همین زمان فردی آمد و گفت من مدیر این باشگاه ورزشی هستم. می خواهیم ۲ ماه دیگر در مسابقات مشت زنی شرکت کنیم اما در رِنج سنی تو شرکت کننده نداریم. تو در این ۲ ماه تمرین کن، برنده نشدی هم مهم نیست اما من به عنوان دستمزد یک دوچرخه به تو می دهم.

رجبی ادامه داد: محمدعلی کلی سپس می‌گوید به عشق دوچرخه تمرین کردم و اول شدم و این مسیر ادامه پیدا کرد. حال اسم این مسیر را شانس، اتفاق، لطف خدا هر چه که اسمش را بگذاریم بدون اینکه ما دخالتی در رخ دادن آن داشته باشیم، رخ داده است.

بازیگر «۸۷ متر» در ادامه درباره کمک به هموطنان مطرح کرد: طی دوران کرونا مهربانی‌های زیادی دیدم که فقط می‌توانم بگویم چقدر عشق و حلال‌زادگی در وجود برخی فراگیر است که این همه بزرگواری را خرج هموطنان‌شان می‌کنند. گاهی از دیدن این همه مهربانی بغض می‌کنم. اگر مزه شیرین کمک کردن را چشیده باشیم نمی توانیم از آن دوری کنیم.

وی در پایان اظهار کرد که پرداخت اجاره سه خانوار را که به دلیل کرونا دچار مشکلات مالی شده اند، به مدت سه ماه تقبل می‌کند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است