تصویربرداری «صبح آخرین روز» به سازمان انرژی اتمی رسید/ تصاویر جدید سریال | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۰
تهیه‌کننده سریال به صبا گفت:

تصویربرداری «صبح آخرین روز» به سازمان انرژی اتمی رسید/ تصاویر جدید سریال

مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده «شهید شهریاری» از آخرین وضعیت تولید این سریال سخن گفت.

مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه اظهار کرد: تاکنون حدود ۷۵ درصد از تصویربرداری سریال به پابان رسیده است. قرار است در هفته جدید وارد سازمان انرژی اتمی شویم و کار را در آنجا ادامه دهیم. دوستان در سازمان انرژی اتمی به شدت از ما حمایت کرده و می‌کنند تا بتوانیم کار را در این بخش به سرانجام برسانیم. بعد از سازمان انرژی اتمی تصویربرداری بخش‌های امنیتی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: تدوین این سریال همزمان توسط حسین تبریزی که کارگردانی را نیز برعهده دارد، پیش می‌رود و کار اصلاح رنگ و نور نیز به تازگی توسط مهران دوستی آغاز شده است.

به گفته تهیه‌کننده این مجموعه، عوامل سازنده قصد دارد کار تصویربرداری را تا پایان سال به اتمام برسانند و سریال را تحویل تلویزیون بدهند تا در صورت فراهم شدن شرایط این مجموعه در بهار ۱۴۰۰ روی آنتن برود.

علمی‌فرد درباره نام نهایی این مجموعه اظهار کرد: اگر بنا به تعویض نباشد، «صبح آخرین روز» نام نهایی سریال است.

وی با اشاره به اینکه شکرخدا گودرزی به تازگی به این مجموعه اضافه شده است، مطرح کرد: احتمالا هفته آینده نیز سیدجواد هاشمی به این پروژه اضافه خواهد شد. بازی بازیگرانی از جمله شهرام عبدلی، زهرا سعیدی، حسن احدی و افشین نخعی نیز به پایان رسیده است.

تهیه‌کننده «صبح آخرین روز» تاکید کرد: تاکنون دوران کودکی، نوجوانی و دانشجویی شهیدمجید شهریاری تصویربرداری شده است و هم‌اکنون تصویربرداری دوران پایانی زندگی این شهید از جمله دوران کاری و استادی ایشان در دانشگاه ادامه دارد.

علمی‌فرد در پایان گفت: با همه سختی‌هایی که برای کار در شرایط کرونایی بوده است، تاکنون فردی از اعضای گروه به ویروس کرونا مبتلا نشده است و ما کار را پیش می‌بریم.

فیلمنامه این مجموعه که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته می‌شود، توسط فاطمه حیدری و حسن عطارها نوشته شده است و حسین تبریزی آن را کارگردانی می‌کند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است