فراخوان حضور در رویدادهای «اجرایی/ پژوهشی» تئاتر شهر تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۳

فراخوان حضور در رویدادهای «اجرایی/ پژوهشی» تئاتر شهر تمدید شد

فراخوان «اجرایی/ پژوهشی» کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر برای دعوت بیشتر از دانشجویان و فارغ التحصیلان حوزه تئاتر تا یکم شهریورماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پرورش مجموعه تئاتر شهر، امین عظیمی مدیر واحد واحد ارتباطات، آموزش و پرورش مجموعه تئاتر شهر ضمن اشاره به فرصتی که برای اجرا در کارگاه نمایش برای گروه های خلاق، حرفه ای و دانشجویی در قالب رویکردی آکادمیک بوجود آمده است، بیان کرد: نگاه مجموعه تئاترشهر مبتنی بر ایجاد فرصت های اجرایی و پژوهشی برای گروه های مستعد و جوان است. از همین رو در ابتدای مردادماه فراخوان رویدادهای «اجرایی/ پژوهشی» کارگاه نمایش منتشر شد تا گروه های علاقه مند در ۴ قالب «تئاتر – جستار»، «اجرای صحنه ای»، «گفتار مختصر تجربی» و همچنین برگزاری «کارگاه کوتاه مدت آموزشی»، سالن کارگاه نمایش را به یک مرکز تجربیات زیبایی شناسانه و خلاق اجرایی بدل کنند.

عظیمی در پایان ضمن اشاره به دریافت بیش از ۳۷ درخواست و طرح در فرصت یک ماهه فراخوان «اجرایی/ پژوهشی» کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر عنوان کرد: چون مخاطب اصلی این رویدادها دانشجویان هستند و کم کم به فصل فعالیت دانشگاه نزدیک می شویم، زمان حضور در این فراخوان را برای یک هفته دیگر تا یکم شهریور ماه تمدید کردیم تا برنامه اجرایی کارگاه نمایش را تا پایان سال جاری بر این اساس تنظیم کنیم.

بر اساس این فراخوان که نسخه اصلی آن در وبسایت و کانال تلگرام مجموعه تئاتر شهر قابل دسترسی است علاقه مندان می توانند در چارچوب موضوعاتی همچون «تئاتر مستند»، «تئاتر و تکنولوژی»، «تئاتر میان رشته ای » و مفهوم «حضور در هنرهای اجرایی»، فرم تکمیل شده پروپوزال پیشنهادی خود را به آدرس الکترونیکی Tehran.citytheater@gmail.com ارسال کنند.

نتایج قطعی و آثار منتخب حداکثر تا تاریخ  ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است