محمد طیب مدیر بازرگانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۲

محمد طیب مدیر بازرگانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شد

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی طی حکمی، محمد طیب را به عنوان مدیر بازرگانی جدید این مرکز منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در جلسه‌ای که با حضور مسئولان مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن کنفرانس این مجموعه برگزار شد، محمد حمیدی‌مقدم در حکمی، محمد طیب را به عنوان مدیر بازرگانی جدید مرکز گسترش منصوب کرد و از خدمات بهمن نورایی مدیر بازرگانی پیشین مرکز تجلیل کرد.

در این حکم، ماموریت‌های مدیریت بازرگانی جدید مرکز گسترش به این شرح ذکر شده است: مدیریت، طراحی استراتژی و ساماندهی پخش و فروش داخلی و بین‌المللی آثار، جذب سرمایه داخلی و بین‌المللی برای حمایت از تولید فیلم، مدیریت و راه‌اندازی کتابخانه ویدیویی تولیدات مرکز گسترش و آثار ادوار جشنواره سینماحقیقت (ویدیو لایبرری)، برگزاری دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای در قالب مسترکلاس و کارگاه‌های بین‌المللی، برنامه‌ریزی جلسات پیچینگ و حضور در پیچینگ‌های بین‌المللی در همکاری با واحد بین‌الملل مرکز، طراحی و مدیریت پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ مرکز گسترش.

در این مراسم، محمد حمیدی‌مقدم مدیرعامل، مرتضی رزاق‌کریمی قائم‌مقام، عباس اسداللهی معاون اداری، مالی، حقوقی و خزانه‌دار، محمد شکیبانیا معاون مستند، شهنام صفاجو مدیر روابط عمومی، شیرین نادری مدیر امور بین‌الملل، محمدرضا بهشتی منفرد مدیر امور مجامع و جشنواره‌ها، علی عباس‌قلی‌زاده مدیر امور اداری و پشتیبانی، سید مجید رحیمی مدیر پژوهش، ناصر محسنی مدیر امور مالی و محمد طیب مدیر بازرگانی حضور داشتند.

محمد طیب متولد ۱۳۶۶ در تهران، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و فرهنگ تهران و رشته فیلمسازی از آکادمی فیلم لندن است. وی از سال ۱۳۸۴ به تهیه، تولید و کارگردانی آثار تلویزیونی با موضوعات بین‌المللی و مستند برون‌مرزی اشتغال داشته است.

همکاری با شبکه‌های داخلی و برون‌مرزی صداوسیما، مدیریت بین‌الملل جشنواره‌های سینمایی از جمله سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، چهارمین جشنواره فیلم «یاس»، دهمین، یازدهمین و دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی، جشنواره بین‌المللی فیلم وحدت اسلامی، نخستین و دومین جشنواره بین‌‎المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس، عضویت در هیات‌های انتخاب و داوری برخی جشنواره‌ها، از سوابق فرهنگی- هنری و اجرایی محمد طیب است.

او امسال مدیر بخش آنلاین چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000