«زخم قمار» را سال آینده جلوی دوربین می‌برم/ سریالی درباره قمارهای اینترنتی | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۴
جواد مزدآبادی در گفتگو با صبا:

«زخم قمار» را سال آینده جلوی دوربین می‌برم/ سریالی درباره قمارهای اینترنتی

جواد مزدآبادی می گوید سریال «زخم قمار» کاری درباره بنگاه‌های شرط بندی است که به زودی ساخت آن را آغاز خواهد کرد.

جواد مزدآبادی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرگزاری صبا درباره کار جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: طرحی را به موافقت سیما رساندم تا بتوانم در آینده‌ای نزدیک سریالی بر مبنای آن جلوی دوربین برم. این سریال «زخم قمار» نام دارد که در آن به سایت‌های شرط‌بندی توجه خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه معضل شرط‌بندی‌های اینترنتی این روزها به شدت رایج شده است. اتفاقی که جدا از مشکلات شرعی، سرمایه مملکت را هم به حراج می‌گذارد، اما متاسفانه انگار قرار نیست کسی نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشد.

کارگردان فیلم «طاووس‌های بی‌پر» افزود: نگارش فیلمنامه این کار را آغاز کرده‌ام، البته پیشتر مراحل تحقیقی کار را به صورت مفصل انجام داده بودم برای همین نگارش آن را به سرعت انجام خواهم داد تا بتوانم سال آینده سریال را جلوی دوربین برم.

مزدآبادی درباره آخرین سریالش با نام «دنگ و فنگ روزگار» توضیح داد: آن کار چون طنز بود خوشبختانه با استقبال خوبی نیز مواجه شد، اما در «زخم قمار» موضوعی اجتماعی مطرح خواهد شد. سریالی دیگری که به تازگی از من پخش شده «در امتداد فلق» نام داشت، البته این مجموعه ۲۰۰ قسمت بود که ۵۰ قسمت آن را من کارگردانی کرده بودم.

مزدآبادی در پایان در پاسخ به اینکه چرا در سینما کم کار شده است، گفت: متاسفانه شرایط تولید در سینما بسیار سخت شده است، البته فیلمنامه‌ای آماده ساخت داشتم که پیش تولید آن نیز آغاز شده بود ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا ساخت آن به تعویق افتاد. این کار «نیست اما هست» نام دارد که فیلمنامه آن را خود نوشتم و امیدوارم به زودی با بهتر شدن شرایط کار را جلوی دوربین برم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است