۲ قطعه برای مادران ایران را بشنوید/ صدای مهرداد اسکویی و پیانوی صدرنوری

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری راد نواندیش، هم‌زمان با فرا رسیدن روز زن و مادر 2 اثر موسیقایی با نام‌های «مادر» با شعری از علیرضا بهرامی، روایت مهرداد اسکویی و آواز امید نیک بین و «مادر من» با شعری از مهرناز کرمی، آهنگسازی و نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری و روایت مهرداد اسکویی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در این 2 اثر که در استودیوی شهر صدای پارسیان منتشر شده است، امید نیک بین به عنوان صدابردار و پرهام عرب به عنوان طراح گرافیک دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

بردیا صدرنوری ضمن قدردانی از مهرداد اسکویی در همراهی با پروژه‌های فرهنگی که در حوزه‌هایی غیر از سینما نیز پیش روی مخاطبان قرار گرفته، طی یادداشتی به مناسبت انتشار این 2 اثر موسیقایی نوشته است: «هر سال روز زن و مادر بهانه‌ای است برای سپاسگزاری به درگاه ایزد منان برای وجود فرشتگان روی زمین. آنان که به نظر خاک را کیمیا می‌کنند و در دامان پر مهرشان نسل‌ها را پرورش می‌دهند. هم آنان که مظهر مهر و از خودگذشتگی و فداکاری‌اند.

ما هنر را بالاترین و ارزشمندترین هدیه برای روز مادر می‌دانیم و با خلق و اجرای این دو اثر ادبی و هنری، آن را به همه زنان و مادران ایران زمین تقدیم می‌کنیم.

دو اثر هنری «مادر» و «مادرِ من» ثمره کار مشترکی است با دوستان خوب و هنرمندم.»

در ادامه می‌توانید به ترتیب قطعه‌های «مادر» و «مادر من» را با اجازه صاحب اثر بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.

انتهای پیام/