تمدید مهلت دریافت آثار جشنواره استاپ موشن تا ۳۰ بهمن ماه | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۲

تمدید مهلت دریافت آثار جشنواره استاپ موشن تا ۳۰ بهمن ماه

سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان و دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی استاپ موشن خانگی از تمدید دریافت آثار این رویداد تا 30 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش صبا، حجت الله ناظری دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی استاپ موشن خانگی گفت: با توجه به استقبال و تقاضای تمدید مدت زمان ارسال آثار توسط شرکت کنندگان، مهلت دریافت آثار نخستین جشنواره بین‌المللی استاپ موشن خانگی تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

وی پایان بهمن ماه را زمان قطعی دریافت آثار عنوان و تاکید کرد: دبیرخانه جشنواره پس از این تاریخ از دریافت آثار معذور می باشد.

دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی استاپ موشن خانگی درباره موضوعات این جشنواره، گفت: جشنواره در سه بخش اصلی، ویژه و آزاد برگزار می‌شود که موضوعات بخش اصلی شامل قرآن و سبک زندگی، نماز و ارتباط با خدا، پاکیزگی و نظم، راستگویی، سپاسگزاری، مسئولیت پذیری و امانتداری بوده و در بخش ویژه نیز علاقمندان می توانند با موضوع مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی تولید اثر کنند.

نخستین جشنواره بین‌المللی استاپ موشن خانگی به همت حوزه هنری کودک و نوجوان و با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه «سپهر سوره هنر» در قالب‌های عروسکی (مانند لگو)، خمیری، کات اوت (کاغذ، مقوا، پارچه)، اشیاء و پیکسلیشن در سه گروه شامل کودک (۵ تا ۱۲ سال)، نوجوان (۱۲ تا ۲۰ سال) و بزرگسال برگزار می شود.

علاقمندان برای یادگیری چگونگی تولید و آموزش ساده استاپ موشن، ثبت نام، بارگذاری فایل اثر و دریافت کد ‌رهگیری می‌توانند به سایت artfest.ir یا اینستاگرام stopmotion_festival@مراجعه کرده و یا با شماره ۵-۸۴۱۷۲۲۰۴ – ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است