رامین بحرانی دوباره با نتفلیکس همکاری می‌کند/ روایت یک مهاجر غیرقانونی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۳

رامین بحرانی دوباره با نتفلیکس همکاری می‌کند/ روایت یک مهاجر غیرقانونی

به دنبال موفقیت فیلم «ببر سفید» رامین بحرانی و نتفلیکس در پروژه دیگری تحت عنوان «عفو» همکاری می کنند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، رامین بحرانی بعد از موفقیت فیلم «ببر سفید» با فیلمنامه نویس این کار آراویند آدیجا و سرویس پخش کننده فیلم یعنی نتفلیکس مجددا در پروژه ای دیگر همکاری می کند.

بحرانی قرار است رمان «عفو» نوشته سال ۲۰۲۰ آراویند آدیجا را کارگردانی کند. او همچنین به عنوان تهیه کننده و فیلمنامه نویس نیز در پروژه فعالیت خواهد کرد.

رامین بحرانی در بیانیه ای درباره ساخت این فیلم نوشت: هیجان زده هستم که می خواهم رمان جدید عالی «عفو» نوشته آراویند را تبدیل به فیلم کنم. همینطور از نتفلیکس و بهاره عظیمی تهیه کننده خلاق فیلم خیلی تشکر می کنم.

عظیمی و بحرانی به عنوان تهیه کننده هر دو در پروژه «ببر سفید» نیز با هم همکاری داشتند.

فیلم «ببر سفید» ساخته بحرانی از رمان برنده جایزه من‌بوکر آدیجا اقتباس شده بود این فیلم روز ۲۲ ژانویه در سرویس استریم نتفلیکس عرضه شد.

بحرانی در ادامه بیانیه اش آورده است: رمان آراویند از زمانی که اولین بار پیش نویسش را ۵ سال پیش خواندم مرا جذب خود کرد، برای به تصویر کشیدن داستان، نمی توانم بیش از این صبر کنم.

آدیجا نیز در بیانیه ای درباره اقتباس این فیلم نوشت: بسیار خوشحالم که رامین و نتفلیکس به داستان «عفو» زندگی می بخشند. «عفو» شخصی ترین رمان من است، این قصه در طول سالها بحث با رامین به تکامل رسید.

داستان «عفو» در استرالیا می گذرد و روی شخصیت دانی که یک مهاجر غیرقانونی است و کارش تمیز کردن خانه هاست می گذرد. قصه اما جایی شروع می شود که دانی اطلاعاتی درباره قتل یکی از کارفرماهایش بدست می آورد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است