ایرج حریرچی به «دست در دست» می‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۵

ایرج حریرچی به «دست در دست» می‌آید

برنامه «دست در دست» امشب 13 بهمن میزبان ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و 2 پزشک دیگر خواهد بود.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «دست در دست» که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر شب روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود، امشب دوشنبه ۱۳ بهمن میزبان ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ۲ پزشک دیگر خواهد بود.
ایرج حریرچی در نخستین قسمت این ویژه‌برنامه علاوه بر معاشرتی گرم و گپ و گفتی صمیمی به نکاتی ویژه درباره وضعیت کرونا اشاره خواهد کرد.

شاهرخ رامین مسئول گروه جهادی چشم پزشکی نیز دیگر مهمان این برنامه است. این گروه جهادی در استان‌های سیستان و بلوچستان و کردستان فعالیت می‌کنند و اعضای گروه متشکل از فارغ التحصیلان چشم پزشکی هستند.

همچنین سیدمحمد مهدوی متخصص کودکان و فوق تخصص بیماری های قلب کودکان نیز دیگر مهمان این برنامه خواهد بود.

در این سلسله برنامه‌ها که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دوشنبه ۱۳ تا جمعه ۲۴ بهمن هر شب روانه آنتن می‌شود، گفتگوهایی شنیدنی با مهانانی متفاوت صورت می‌گیرد و بخش‌های مختلفی نیز به صورت گزارش و میان‌برنامه در نظر گرفته شده است.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود و در ایام دهه فجر نیز طی ۱۰ شب به صورت ویژه‌ای در جدول پخش شبکه دو سیما قرار دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است