برگزیده جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا به فرانسه می‌رود/ تمدید یک هفته‌ای فراخوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶

برگزیده جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا به فرانسه می‌رود/ تمدید یک هفته‌ای فراخوان

دبیر دومین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا از اجرای اثر برگزیده این رویداد در فرانسه خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای، داود نامور دبیر دومین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا درباره این دوره از جشنواره گفت: در روزهای اخیر مذاکراتی با آقای جعفر مهیاری مدیر کمپانی تئاتر زندگی داشتیم که بر اساس آن قرار شد اثر برگزیده دومین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا در فرانسه اجرا شود.

نامور ادامه داد: ایشان برای حمایت و تشویق دانشجویان ایرانی شرکت کننده در جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا ویژه جایزه بزرگ ناظرزاده‌ کرمانی، اثر برگزیده این رویداد برای اجرا در یکی از سالن‌های حرفه‌ای فرانسه موافقت کرد.

مدیر عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو همچنین از تمدید یک هفته‌ای مهلت شرکت در فراخوان جشنواره افرا خبر داد و عنوان کرد: به دلیل استقبال دانشجویان از این رویداد، علاقه‌مندان تا بیستم بهمن‌ماه برای شرکت در دومین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا فرصت دارند.

وی در پایان یادآور شد: همچنین طی توافق‌های صورت گرفته قرار است آقای جعفر مهیاری به زودی کارگاهی را با عنوان تعادل و پرورش خلاقیت در عمارت نوفل‌لوشاتو برگزار کند. در پایان این کارگاه، اجرایی در سالن نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود که منتخبان کارگاه می‌توانند در کارگاه مشترک ایران و فرانسه شرکت کنند.

دومین دوره جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا با عنوان جایزه بزرگ استاد ناظرزاده کرمانی، در بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است