«مادر من» از خانه سالمندان کهریزک روی آنتن می‌رود/ جزییات ویژه‌برنامه رادیو پیام | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۸
همزمان با روز مادر؛

«مادر من» از خانه سالمندان کهریزک روی آنتن می‌رود/ جزییات ویژه‌برنامه رادیو پیام

رادیو پیام به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر ویژه برنامه «مادر من» به صورت زنده از محل خانه سالمندان کهریزک روی آنتن می‌برد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو پیام، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا درباره ویژه‌برنامه این شبکه رادیویی در روز ولادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: شبکه رادیویی پیام به لحاظ ساختار سازمانی و نوع برنامه سازی متمایز از سایر شبکه‌های شنیداری بوده است، این تفاوت ساختاری در رادیو پیام مانع از حضور این شبکه در فضای خارج از استودیو بود اما با تدابیر پیش بینی شده امسال در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر رادیو پیام برای اولین بار پخش برنامه در خارج از استودیو را تجربه می‌کند.

مدیر رادیو پیام مطرح کرد: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر به پاس قدردانی از تمام مادران ویژه برنامه «مادر من» به صورت زنده از محل خانه سالمندان کهریزک روی آنتن می‌رود. در این ویژه برنامه رادیو پیام به عنوان نماینده تمام مردم ایران در تکربم مقام مادر در کنار مادرانی این روز را جشن خواهدگرفت که از داشتن محبت خانواده محروم هستند.

وی ادامه داد: سعی داریم در این ویژه برنامه لحظات شادی را برای مادران ایران بویژه مادرانی که در خانه سالمندان این روز را سپری می‌کنند، فراهم کنیم. در این برنامه علاوه بر هنرمندان رادیو چهره‌های هنری کشور نیز حضور خواهند داشت.

ملازاده تاکید کرد: این ویژه‌برنامه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که از آن جمله می‌توان به حضور گروه موسیقی، خوانندگان سنتی و پاپ و گروه نمایشی که در برنامه حضور دارند، نام برد که قرار است لحظه‌های شادی را تقدیم مادران و همه شنوندگان در سراسر کشور کنند.

رادیو تصویری رادیو پیام و آوا نیز همزمان با پخش برنامه تصاویر محل برگزاری جشن روز مادر را که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی تدارک دیده شده است، به نمایش خواهد گذاشت.

هموطنان عزیز می‌توانند برای تعامل بیشتر با برنامه تصاویر مرتبط با برنامه را برای پخش از رادیو تصویری رادیو پیام و آوا را از طریق درگاه‌های ارتباطی ارسال و با نام خودشان مشاهده کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است