«تک تیرانداز» سنگین‌ترین کارم در فجر است/ همکاری با سه سریال تلویزیونی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
ایمان کرمیان در گفتگو با صبا:

«تک تیرانداز» سنگین‌ترین کارم در فجر است/ همکاری با سه سریال تلویزیونی

ایمان کرمیان طراح جلوه‌های ویژه میدانی درباره جدیدترین پروژه‌های خود در عرصه سینما و تلویزیون توضیحاتی را ارایه داد.

ایمان کرمیان طراح جلوه‌های ویژه میدانی و رییس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره پروژه‌های جدید خود مطرح کرد: مشغول کار در ۲ پروژه تلویزیونی «گیلدخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی و سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی هستم. همچنین در پروژه «شهید باکری» به کارگردانی هادی حجازی‌فر نیز حضور دارم.

وی درباره کار در شبکه نمایش خانگی نیز مطرح کرد: «خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو» به کارگردانی محسن چگینی و «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان از پروژه‌های من در شبکه نمایش خانگی است که همچنان مشغول کار هستم. همچنین به تازگی پروژه «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی را به پایان رسانده‌ام.

این طراح جلوه‌های ویژه میدانی درباره همکاری با هومن سیدی اظهار کرد: پیش از «قورباغه» من با هومن سیدی در فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» همکاری داشته‌ام. او کارگردانی جوان، بسیار کاربلد و سخت‌گیر است که خود من از همکاری با ایشان بسیار لذت بردم.

کرمیان تاکید کرد: «قورباغه» هم آنگونه که مشخص است هفته به هفته بیشتر دیده می‌شود و ما هم بازخوردهای بسیار خوبی از مخاطبان گرفته‌ایم.

وی درباره پروژه‌های خود در سینما نیز اظهار کرد: به تازگی فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند را به پایان رسانده‌ام. این پروژه نیز انرژی زیادی از من گرفت و به نظرم از هومن سید سخت‌گیرتر در کار وحید جلیلوند است اما باید بگویم ایشان نیز فردی بسیار کاربلد در کار خود است.

این طراح جلوه‌های ویژه میدانی با اشاره به اینکه امسال با چهار فیلم در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد، خاطرنشان کرد: «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری، «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری و یک فیلم دیگر از جمله اثار من در جشنواره ملی فیلم فجر است.

کرمیان با اشاره به اینکه «تک تیرانداز» پروژه بسیار سختی بود، گفت: سنگین‌ترین کار من در جشنواره ملی فیلم فجر ۳۹ «تک تیرانداز» بود. این فیلم پروژه‌ای جنگی بود که بیش از ۶۰ جلسه زمان برد اما باوجود سختی کار بنده بسیار فیلم را دوست داشتم.

وی درباره فعالیت در روزهای کرونایی تصریح کرد: سختی‌های کار در دوران کرونا فقط مختص من و گروهم نیست بلکه برای همه است. مگر می‌شود کار نکرد؟ امورات زندگی ما از این کار می‌گذرد پس نمی‌توانیم کار نکنیم و مجبوریم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رفتار درست با کرونا مبارزه کنیم و آن را شکست دهیم.

این طراح جلوه‌های ویژه میدانی درباره برگزاری سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر عنوان کرد: جشنواره ملی فیلم فجر ویترین سینمای ایران است. تا جایی که بنده اطلاع دارم بالای ۲۰۰ فیلم پشت پرده مانده‌اند. حال شما فکر کنید یکسال هم به این جریان اضافه شود. چه اتفاقی می‌افتد؟

کرمیان ادامه داد: برخی دوستان در فضای مجازی می‌گفتند جشنواره فیلم فجر نباید برگزار شود چراکه مرگ دست جمعی اتفاق می‌افتد. من معتقدم بهتر است به جای پاک کردن صورت مساله و نادیده گرفتن زحمات گروه‌هایی که یک سال برای پروژه‌های خود زحمت کشیده‌اند تا دیده شوند، بهتر است روش‌های خود را اصلاح کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: جشنواره فیلم فجر که از بازار تهران بدتر نیست. من اگر فیلم هم در جشنواره نداشتم باز هم این پیشنهاد را می‌دادم که اگر ما در سال ۱۰۰ سینما برای برگزاری جشنواره در نظر می‌گرفتیم امسال ۳۰۰ سینما با گنجایش ۳۰ نفر در نظر بگیریم که علاوه بر برگزاری جشنواره فجر به رونق سینما هم کمک کرده باشیم.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است