اجرای نمایش «دموکراسی سفارشی» در باغ موزه قصر همزمان با آغاز دهه فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۲
رییس پردیس تئاتر تهران خبر داد:

اجرای نمایش «دموکراسی سفارشی» در باغ موزه قصر همزمان با آغاز دهه فجر

نمایش «دموکراسی سفارشی» از تاریخ 11 تا 30 بهمن ماه در باغ موزه قصر اجرا می‌شود.

به گزارش صبا، کانون تئاتر کاربردی موزه از کانون‌های تخصصی نمایش پردیس تئاتر تهران و موسسه هنری نقاره خانه نمایش «دموکراسی سفارشی» را از تاریخ ۱۱ تا ۳۰ بهمن ماه اجرا می‌کند.

حسین عالم‌بخش رییس پردیس تئاتر تهران ضمن اعلام خبر فوق بیان کرد: این نمایش که موضوع آن صداقت و عدالت در پی بیداری و حقیقت است، به بخش نهایی سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر در بخش دیگرگونه‌ها نیز راه یافته است.

به گفته وی، تعداد بازیگران این نمایش به کارگردانی و نویسندگی میلاد جباری مولانا ۲۱ نفر است.

رییس پردیس تئاتر تهران بیان کرد: با برگزاری نمایش خلیل که برداشتی از زندگی شهید خلیل شیرازی از خیل شهدای دفاع مقدس است بصورت عملی نشان دادیم تلاش داریم نقشی هر چند کوچک در باز نشان دادن اهداف و ارزش‌های انقلاب و شهدای والامقام داشته باشیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگزاری نخواهیم کرد.

عالم‌بخش ضمن ارایه توضیحاتی درباره نمایش «دموکراسی سفارشی» و شیوه اجرای آن اظهار کرد: این نمایش در حقیقت نشانگر تصمیم‌گیری در مسیر بین حق و باطل است همانند شخصی که یک پا در قایق و یک پا در خشکی دارد و به لحظه تصمیم می‌رسد.

وی افزود: این نمایش از جهاتی منحصر بفرد است و با دیدی روانشناسانه به درون انسان‌های درگیر حوادث می‌پردازد و می‌کوشد دوراهی‌های تصمیم‌گیری را به شکلی عامه پسند نشان دهد.

رییس پردیس تئاتر تهران در پایان عنوان کرد: محل برگزاری این نمایش باغ موزه قصر ساختمان زندانیان سیاسی است که در قالب نمایش کاربردی و تاملی موزه اجرا می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است