۹ اثر در بخش «اجراهای صحنه‌ای» روی صحنه می‌روند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۱
در دومین روز از جشنواره تئاتر فجر؛

۹ اثر در بخش «اجراهای صحنه‌ای» روی صحنه می‌روند

همزمان با دومین روز برگزاری جشنواره تئاتر فجر نمایش‌هایی در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و دیگرگونه‌ها اجرا می‌شوند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر، امروز یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه همزمان با روز دوم این رویداد، تالار وحدت، مجموعه تئاتر شهر، تئاتر مولوی، تماشاخانه ایرانشهر و تالار حافظ میزبان دومین روز از اجراهای صحنه‌ای آثار این دوره از جشنواره خواهند بود.

* اجراهای صحنه‌ای

«تالار وحدت» از امروز تا پایان برگزاری جشنواره سی‌ونهم از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان اجرای نمایش «سرباز» به کارگردانی حسین پارسایی خواهد بود.

در مجموعه «تئاتر شهر» هم تالار اصلی در تمام روزهای برگزاری جشنواره از ساعت ۱۸ میزبان اجرای‌ نمایش «گرگاس‌ها یا روزبخیر‌آقای وزیر» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی خواهد بود.

«ایوب‌خان» به کارگردانی امیر دژاکام امروز ساعت ۱۷ در تالار چارسو اجرا می‌شود. تالار سایه در ساعت ۱۵ میزبان اجرای نمایش «گودو» به کارگردانی ابوالقاسم احدیان خواهد بود و «جوادیه(بیست‌متری)» به کارگردانی رضا بهرامی هم در ساعت ۱۷ در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود.

در «تئاتر مولوی» و در ساعت ۱۵ نمایش «بیداری به وقت خون» به کارگردانی احسان جانمی اجرا می‌شود.

تماشاخانه «ایرانشهر» هم در دو سالن «دکتر ناظرزاده» و «استاد سمندریان» میزبان آثار این دوره از جشنواره است. در ساعت ۱۷ نمایش «کمدی‌زا» به کارکردانی کاوه مهدوی در سالن ناظرزاده اجرا می‌شود. ساعت ۱۹ هم نمایش «اسموکینگ روم» به کارگردانی سعید زارعی در سالن سمندریان روی صحنه می‌رود.

«تالار حافظ» هم ساعت ۱۹ امروز میزبان نمایش «راشومون» به کارگردان احسان عبدالملکی دارابی خواهد بود.

* نمایش‌های خیابانی

امروز یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه و در بخش نمایش‌های خیابانی و دیگرگونه‌ها، از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در محوطه مقابل تالار وحدت به ترتیب نمایش‌های «حس»، «لال بهیگ»، «مجلس حماسه‌خوانی نفر ششم»، «قاصد» و «هیچکس همچون تو مرد میدان نیست» اجرا می‌شود.

در محوطه آب‌نمای بازار بزرگ «ایران‌مال» هم در ۲ نوبت ۱۸:۳۰ و ۱۹ دو نمایش «حس» و «لال بهیگ» اجرا خواهد شد.

«ایوان انتظار» مترو میدان ولیعصر(عج) هم امروز در ساعت ۱۱ میزبان اجرای نمایش «هیچ کس همچون تو مرد میدان نیست» و پس از آن در ساعت ۱۱:۳۰ میزبان نمایش «قاصد» خواهد بود.

* دیگرگونه‌ها

نمایش «دموکراسی سفارشی» به کارگردانی میلاد جباری مولانا هم در بخش «دیگرگونه‌ها» امروز ۱۲ بهمن‌ماه در ساعت ۱۸:۳۰ در باغ موزه قصر اجرا می‌شود. اجرای این نمایش تا ۱۹ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

نمایش «میکرومکبث» به کارگردانی حسین دریس هم در بخش «دیگرگونه‌ها» امروز ۱۲ بهمن‌ماه در ساعت ۱۸ در تئاتر محراب اجرا می‌شود. اجرای این نمایش تا ۱۵ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

نمایش «آنتروپی» به کارگردانی زهرا رفیعی در این بخش از ساعت ۱۶ در فضای مجازی اجرا می‌شود. اجرای این نمایش تا ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت.

 سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه تا۲۰ بهمن ۹۹  در حال برگزاری است.

آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است