حال گوهر خیراندیش بهتر است/ لزوم حفظ روحیه در دوران بیماری | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶
آزاده اسماعیل‌خانی به صبا گفت:

حال گوهر خیراندیش بهتر است/ لزوم حفظ روحیه در دوران بیماری

فرزند گوهر خیراندیش از آخرین وضعیت مادر خود که مدتی است به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است، سخن گفت.

آزاده اسماعیل‌خانی فرزند گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره آخرین وضعیت مادر خود که مدتی است به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است، مطرح کرد: حال مادرم بدتر نشده است.

وی ادامه داد: مادرم در بخش عمومی بستری است. وضعیت این هنرمند حادتر نشده است و مادر باید دوره درمان را مانند همه بیماران مبتلا به کرونا سپری کند. لازم است یک نکته را بگویم و آن این است که ریه مادرم درگیر کرونا نشده است.

اسماعیل خانی بیان کرد: خود من نگرانم که ایشان بیمارستان را برای درمان ترجیح داده اند چراکه شرایط خانه بهتر، راحت تر و امن تر است اما تصمیم گرفتند در بیمارستان تحت مراقبت باشد.

فرزند گوهر خیراندیش با اشاره به اینکه بیماران مبتلا به کرونا باید روحیه خود را حفظ کنند و انگیزه جنگیدن با این بیماری را داشته باشند، تصریح کرد: به نظرم بهتر است به جای حساسیت نسبت به کرونا دنبال اخبارهای خوب آن باشیم تا آگاه تر شویم.

اسماعیل خانی در پایان خاطرنشان کرد: باید برای این بیماری دنبال راه چاره و این موضوع باشیم که با وجود کرونا چگونه به زندگی خود ادامه دهیم. وظیفه اصحاب فرهنگ و هنر در این زمان به جای دامن زدن به کرونا فرهنگ سازی و آگاه کردن مردم است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است