۶ هزار درخواست بی‌نتیجه داشتیم/ مشکلات فنی در روز اول بلیت‌فروشی فیلم فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳
مدیر سایت گیشه ۷ در گفتگو با صبا:

۶ هزار درخواست بی‌نتیجه داشتیم/ مشکلات فنی در روز اول بلیت‌فروشی فیلم فجر

مدیر سایت گیشه ۷ درباره روند فروش بلیت سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر در این سامانه و مشکلات به وجود آمده توضیحاتی را ارایه داد.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، از صبح امروز ۱۱ بهمن ماه سامانه‌های بلیت فروشی سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر آغاز به کار کرد اما پس از ساعاتی همه سامانه‌ها با اختلال مواجه شد که این موضوع واکنش شدید رسانه‌ها را برانگیخت.

در برخی از سامانه‌های بلیت فروشی تعداد بلیت‌های فروخته شده به قدری پایین بود که این شبهه را ایجاد کرد که آیا آمار و ارقام اعلام شده واقعیت دارد یا نه.

همین موضوع باعث شد به سراغ سیدعلی طباطبایی نژاد مدیر سایت گیشه ۷ برویم.

وی در گفتگو با صبا درباره روند فروش بلیت سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر در این سامانه گفت: در ساعات اولیه امروز ۱۱ بهمن با استقبال خوبی روبرو بودیم اما از جایی به بعد به دلیل مشکل فنی بالاجبار دسترسی جشنواره را حذف کردیم تا هم بی احترامی به مخاطب نشود و هم مشکل فنی پیش آمده را برطرف کنیم.

مدیر سایت گیشه ۷ درباره آمار پایین فروش بلیت در این سامانه گفت: این مساله ناشی از همین اختلال پیش آمده بود وگرنه تعداد درخواست‌های بسیاری داشتیم. تنها بیش از ۶ هزار درخواست ناموفق برای ساعات اولیه در سامانه ما ثبت شده است و این عدد بیشتر می‌شد اگر جلوی دسترسی را نمی‌گرفتیم.

طباطبایی نژاد درباره رکوردها در ثبت رزرو گفت: این ۶ هزار درخواست داده شد به دلیل مشکل سمفا در ثبت درخواست و پاسخ نبودن درگاه بانکی، ناموفق و کد رزرو صادر نمی‌شد لذا امروز کلا درگیر حل کردن این مشکل فنی از درگاه پرداخت و دریافت کد رزرو از سمفا بودیم. امشب در تلاشیم تا این مشکل حل شود.

وی عنوان کرد: ضمنا برای کاربرانی که در روز اول دچار مشکل خرید شدن هدیه ای در نظر داریم اما به هرحال ما اولین سامانه ای بودیم که به دلیل اختلالات دچار مشکل شدیم و بیشترین ضربه را از مشکلات زیرساختی خوردیم.

مدیر سایت گیشه ۷ در پایان توضیح داد: سینماتیکت تجربه سال های گذشته را داشت و ایران‌تیک هم به تیم برنامه ریزی سامانه مرکزی نزدیک بود ولی ما هم ان شاء الله از فردا در خدمت همه مخاطبان خواهیم بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/299/513/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/683/755/500
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500