«حرف قطعی» موضع ایران در زمینه تحریم‌ها و برجام را واکاوی می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۸

«حرف قطعی» موضع ایران در زمینه تحریم‌ها و برجام را واکاوی می‌کند

ویژه برنامه «حرف قطعی» مواضع ایران در زمینه تحریم‌ها و برجام را در گفتگو با اعضای هیات نظارت بر اجرای برجام، مسئولان ارشد کشور، منصوبان و مشاوران رهبر معظم انقلاب واکاوی می‌کند. 

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، ویژه برنامه «حرف قطعی» مواضع ایران در زمینه تحریم‌ها و برجام را واکاوی می‌کند.

رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی ۱۹ دی درباره گمانه‌زنی‌ها و مباحث جاری در فضای سیاسی کشور درباره رفتار جمهوری اسلامی در قبال برجام و وظایف آمریکا درباره این موضوع گفتند: «ما هیچ اصراری نداریم، هیچ عجله‌ای نداریم که آمریکا به برجام برگردد؛ اصلا مساله ما این نیست که آمریکا به برجام برگردد یا برنگردد. آنچه مطالبه منطقی ما و مطالبه‌ عقلانی ما است، رفع تحریم‌ها است؛ این حقّ غصب‌شده ملّت ایران است.» این جملات مواضعی بود که رهبر انقلاب آن را به عنوان «سخن پایانی و قطعی» جمهوری اسلامی اعلام کردند.

به همین مناسبت، در آستانه دهه مبارک فجر ویژه برنامه گفتگو محور «حرف قطعی» در ۶ قسمت به بررسی و واکاوی موضع جمهوری اسلامی در زمینه تحریم‌ها و برجام می‌پردازد.

در این ویژه برنامه با اعضای هیات نظارت بر اجرای برجام، مسئولان ارشد کشور، منصوبان و مشاوران رهبر معظم انقلاب گفتگو شده است.

محمدباقر قالیباف، محمدجواد ظریف، علی‌اکبر ولایتی، علی لاریجانی، سعید جلیلی و کمال خرازی، مواضع جمهوری اسلامی را در این زمینه تبیین کرده‌اند.

«حرف قطعی» کاری از موسسه انقلاب فرهنگی است که از امشب ۱۱ بهمن هر شب پس از بخش خبری ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است