«هذیان گویی در یک روز اخر الزمان» کمدی متفاوت و موقعیتی است

به گزارش «صبا»، حامد رحیمی نصر کارگردان نمایش «وامانده تهران»  درباره نمایش جدید خود در دی ماه در گفتگو با صبا اظهار کرد: نمایش «هذیان گویی در یک روز اخر الزمان» نمایش کمدی تک پرده‌ای است که در دی ماه در تماشاخانه باران به قلم توانا سید جواد موسوی روی صحنه می‌رود.
وی درباره موضوع نمایش توضیح داد: نمایش «هذیان گویی در یک روز اخر الزمان» یک لحظه را روایت می‌کند که مردی ۶۰ ساله که چهارمین همسر جوان خود را گرفته است و در یک خانه قدیمی زندگی می‌کنند. زن جوان معتقد است که این خانه قدیمی روح دارد و در نهایت متوجه می‌شوند موش‌ها در زیرساخت‌های خانه لانه کرده‌اند و زندگی می‌کنند. این موضوع بهانه‌ای است که سه نسل از جایگاه‌های اجتماعی مختلف با یکدیگر دیالوگ انجام دهند.
این کارگردان درخصوص نمایش‌های کمدی در سال‌های اخیر گفت: نمایش «هذیان گویی در یک روز اخر الزمان» یک دورنما و منظر زیبنده‌ای از کمدی است و برای اولین بار روی صحنه می‌رود و  معمولا نویسندگان ایرانی وقتی به سمت موضوعات طنز می‌روند قلم از دستشان در می‌رود و به سمت هجو و هذل پیش می‌روند و با شوخی‌های سطحی مخاطب را سرگرم می‌کنند و هیچ ارزشی برای شان مخاطب احترام گذاشته شود.
وی در ادامه افزود: : نمایش «هذیان گویی در یک روز اخر الزمان» طنز موقعیتی است و پکیج کاملی از هنرهای دراماتیک است و مخاطب را با درگیری ذهنی از سالن خارج می‌کند.
رحیمی نصر در پایان افزود: مثل همیشه خوشبختی نصیب من شده تا متن خوب به قلم توانا سید جواد موسوی را که در گذشته همکاری خوبی در نمایش خون آشام کشی داشته‌ایم را روی صحنه ببرم و امیدوارم در ادامه اتفاق خوبی رخ دهد.
گفتنی است نمایش «هذیان گویی در یک روز اخر الزمان» به نویسندگی سید جواد موسوی و کارگردانی حامد رحیمی نصر و بازی الهام شکیب، میثاق جمشیدی و حامد رحیمی نصر از دی ماه در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود.
نسترن معصوم‌پور