علی انصاریان همچنان به کمک دستگاه نفس می‌کشد/ هوشیاری خوب است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۷
مریم بحرالعلومی به صبا گفت:

علی انصاریان همچنان به کمک دستگاه نفس می‌کشد/ هوشیاری خوب است

کارگردان فیلم «قطع فوری» درباره آخرین وضعیت علی انصاریان بازیگر این فیلم سخن گفت.

مریم بحرالعلومی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «قطع فوری» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره آخرین وضعیت علی انصاریان فوتبالیست و بازیگر این فیلم که مدتی است به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده است، گفت: ۲ روز پیش بود که من حال ایشان را جویا شدم. پزشکان معالج می گویند اگر حال علی انصاریان به همین شکل به مدت چند روز تداوم پیدا کند، می‌توانیم خدا را سپاس بگوییم که ممکن است خطر رفع شده باشد و جای نگرانی کمتری داشته باشد.

وی ادامه داد: درباره کرونا نمی توان به صورت قطعی صحیت کرد و می‌توان امیدوار بود که علی انصاریان زودتر از چند روز آینده حالش بهتر بشود و ما هم امیدواریم و برای سلامتی ایشان دعا می‌کنیم.

کارگردان فیلم «قطع فوری» بیان کرد: ایشان هم اکنون دوره درمان را طی می‌کند و به کمک دستگاه اکسیژن نفس می‌کشد. ایشان هوشیار و سرحال تر از روزهای گذشته است.

بحرالعلومی در پایان درباره وضعیت ریه های این بازیگر که درگیر کرونا شده است، مطرح کرد: آنگونه که پزشکان می‌گویند وضعیت ریه‌ها به سرعت التیام پیدا نمی‌کند به همین دلیل هنوز ایشان با کمک دستگاه فشار قوی اکسیژن تنفس می‌کند اما اینکه هوشیار است و نسبت به اطرافش واکنش نشان می دهد اتفاق خوبی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است