آلبوم موسیقی حامد بهداد منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۴

آلبوم موسیقی حامد بهداد منتشر شد

«هزار هیچ» نخستین آلبوم رسمیِ استودیویی حامد بهداد در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری صبا، «هزار هیچ» نخستین آلبوم رسمیِ استودیویی حامد بهداد به شکل فیزیکی و دیجیتال در دسترس مخاطبان قرار گرفت. بهداد در نقش خواننده و تهیه کننده برای تولید اولین آلبوم خود سراغ موسیقی پاپ و جریان اصلی نرفته بلکه جریان فرعی را برای فعالیت انتخاب کرده است و به طور مشترک با مسعود فیاض‌زاده آهنگسازی آلبوم را انجام داده‌اند.

این آلبوم شامل هفت قطعه با نام‌های: منِ خراب، نمی‌ارزد، دل و دین، تخت جم به باد، هزار هیچ، سروچمان و صوفیان رقص کنان است که شعر همگی آن‌ها از حافظ انتخاب شده است. تنظیم تمام قطعات بر عهده مسعود فیاض‌زاده هنرمند مشهدی بوده است. فیاض‌زاده از فعالان موسیقی آلترناتیو و گیتاریست و آهنگساز گروه «ماینس وان» است. دارا دارایی (گیتار باس)، درشن آنند (طبلا)، علی باغفر (درامز)، آرین میلیکیان (کیبورد)، علی اظهری (گیتار الکتریک و آکوستیک)، رضا خوشنویش (پیانو) و صنم پاشا (بک وکال). گروه کر فیلارمونیک ایران به رهبری علیرضا شفقی‌نژاد در تولید قطعه صوفیان رقص کنان با حامد بهداد همکاری داشتند.

بهداد پیش از این در یک قطعه به نام میعادگاه با رضا یزدانی همکاری کرده بود، قطعاتی از جمله تربت را برای دارکوب خوانده و در کنسر‌ت‌هایی از دارکوب هم حضور داشته است. همچنین در فیلم «مجنون لیلی» در حال و هوای موسیقی پاپ قطعه‌ای اجرا کرد و با بازی در فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» قطعه‌ای مشهور از موسیقی گلها را بازخوانی کرد. در سریال «دندون طلا» هم موسیقی کوچه باغی را تجربه کرده اما هزار هیچ متفاوت با تمام این تجربه‌ها و بسیار نزدیک به تک آهنگ او به نام سرو چمان است. لازم به ذکر است نسخه جدیدی از این قطعه هم در آلبوم جای گرفته است.

ناشر این آلبوم در ایران نشر کوک و ناشر بین‌المللی آن زنگ رکوردز است. نسخه فیزیکی آلبوم هم به همت پخش رها (رهگذر هفت اقلیم) در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

ارسال نسخه‌های فیزیکی پیش خرید شده از امروز دهم بهمن ماه آغاز خواهد شد و آلبوم به شکل دیجیتال در تمام پلتفرم‌های بین‌المللی از جمله اسپاتیفای، آمازون میوزیک، یوتوب میوزیک، آی‌تونز، گوگل‌پلی و… در دسترس است و در ایران هم  نسخه دیجیتالی از سایت بیپ تونز قابل تهیه است. همچنین فروش فیزیکی آلبوم هم در سایت تیکوک ادامه دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است