راه‌آهن تهران میزبان نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر فجر شد/ استفاده از گالری‌های مجازی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۸

راه‌آهن تهران میزبان نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر فجر شد/ استفاده از گالری‌های مجازی

نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر به صورت حضوری در سه شهر تهران، کاشان و تبریز و به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر فردا، شنبه ۱۱ بهمن‌ماه در اولین روز از برگزاری این رویداد از ساعت ۱۱ در ایستگاه راه آهن تهران افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه با نمایش ۵۰ عکس و ۵۲ پوستر و مجموع ۱۰۲ اثر از عکاسان و طراحان پوستر به مدیریت مهدی آشنا هم‌زمان با ارایه در گالری‌های مجازی و بستر نت در سه شهر تهران، کاشان و تبریز برگزار می‌شود.

راه آهن تهران نیز به دلیل نقش تاریخی‌اش در ورود به شهر و خروج از آن و با هدف برگزاری رویدادهای هنری در مناطق کم برخوردار، در این دوره به عنوان پایگاه اصلی نمایش عکس‌ها و پوسترهای جشنواره در تهران انتخاب شده است. همچنین در شهر کاشان نیز یک خیابان از مناطق مرکزی این شهر به نمایش عکس‌ها و پوسترهای راه‌یافته به رقابت جشنواره سی و نهم اختصاص دارد.

شهر تبریز نیز با اختصاص فضایی در دانشگاه فرهنگ و هنر میزبان عکس‌ها و پوسترهای حاضر در جشنواره سی و نهم و علاقه‌مندان به هنر عکاسی و طراحی است.

گالری‌های مجازی بام، گالری مجازی خانه هنرمندان ایران، صفحه اینستاگرام و سایت جشنواره تئاتر فجر، سایت ایران تئاتر و… نیز میزبانان آنلاین این بخش از جشنواره هستند.

نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر ۱۱ تا ۲۲ بهمن‌ماه در ۲ فضای حضوری و آنلاین میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است