«مشاعره ایران» و «نسل آفتاب» روی آنتن شبکه آموزش می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۲
به مناسبت دهه فجر؛

«مشاعره ایران» و «نسل آفتاب» روی آنتن شبکه آموزش می‌رود

مدیرگروه آموزش‌های عمومی شبکه آموزش از تولید ویژه برنامه‌های «مشاعره ایران» و مستند «نسل آفتاب» به مناسبت ایام سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.

به گزارش صبا، سیدمحمدمهدی بنی هاشمی مدیر گروه آموزش‌های عمومی شبکه آموزش گفت: به مناسبت دهه فجر مسابقه «مشاعره ایران» در سیزده قسمت با اجرای اسماعیل آذر هر شب از شبکه آموزش سیما پخش خواهد شد.

وی افزود: این مسابقه نیم‌نگاهی به اشعار و موسیقی حماسی خواهد داشت و از محل برج آزادی یکی از یادمان‌های انقلاب پخش می‌شود.

بنی هاشمی تصریح کرد: «مشاعره ایران» به تهیه کنندگی امیرحسین آذر از چهارشنبه ۸ بهمن هر شب ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه بجز روزهای یکشنبه و سه شنبه روی آنتن می‌رود.

مدیرگروه آموزش‌های عمومی شبکه آموزش خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که گروه آموزش‌های عمومی برای دهه فجر در نظر گرفته برنامه «نسل آفتاب» است.

وی ادامه داد: «نسل آفتاب» مستندی ۱۰ قسمتی است که روایتگر تلاش دانش آموزان در المپیادهای جهانی به ویژه المپیاد جهانی زیست شناسی تهران خواهد بود و شکوه تلاش و موفقیت نوجوانان این مرز و بوم را نمایش می دهد.

بنی هاشمی در پایان مطرح کرد: تهیه کنندگی این مستند را حسین باقرزاده نمازی برعهده دارد و از روز شنبه ۱۱ بهمن هر شب ساعت ۲۰ از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است