توافق با مجری «زاویه» انجام نشد/ تحقق نیافتن وعده‌ مدیر شبکه چهار | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۹
صبا خبر می‌دهد؛

توافق با مجری «زاویه» انجام نشد/ تحقق نیافتن وعده‌ مدیر شبکه چهار

پس از حواشی به وجود آمده درباره برنامه «زاویه» سرانجام شب گذشته 8 بهمن این برنامه با اجرای عطاالله بیگی روی آنتن رفت و این مجری درباره حضور نیافتن حبیب رحیم پور ازغدی توضیحاتی را ارایه داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، پس از حواشی به وجود آمده در برنامه «زاویه» نهایتا گمانه‌زنی‌ها دربارها اخراج حبیب رحیم‌پور مجری و سردبیر این برنامه به وقع پیوست و «زاویه» شب گذشته ۸ بهمن ماه با اجرای عطالله بیگی روی آنتن رفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که مسعود معینی‌پور مدیر شبکه چهارسیما در صفحه شخصی خود در توئیتر با نوشتن نام صفحه برنامه و رحیم‌پور ازغدی سردبیر و مجری «زاویه» اعلام کرد که هم «زاویه» و هم ازغدی هستند.

عطاالله بیگدلی مجری جدید برنامه «زاویه» پیش از آغاز برنامه درباره حواشی موجود بیان کرد: برادر رحیم‌پور ازغدی چند روز پیش با بنده تماس گرفت، اظهار لطف کرد و گزارشی از برنامه به من گفت.

وی ادامه داد: او به من بیان کرد که با توجه به علاقه‌ای که به برنامه «زاویه» دارد، دوست ندارد خدشه‌ای به برنامه وارد شود و یا خدای نکرده تعطیل شود.

این مجری با اشاره به اینکه «زاویه» یک فرصت‌های ایران معاصر برای گفت‌وگوست، مطرح کرد: آقای رحیم پور و دیگران برای این برنامه زحمت کشیده‌اند و این برنامه یک سرمایه معنوی دارد و تحلیل ایشان از وضعیت «زاویه» در روزگار ما درست است.

بیگدلی درباره غیبت مجری و سردبیر پیشین عنوان کرد: ایشان برای ادامه برنامه با دوستان در صداوسیما مذاکراتی کرد و شروطی داشت. این مذاکرات تا قبل برنامه ادامه داشت و در مجموع فارغ از اینکه چه اتفاق‌هایی افتاد، توافق‌ انجام نشد.

وی در پایان گفت: ایشان از من خواست عهده‌دار اجرای برنامه شوم. من در ابتدای برنامه می‌خواستم سک تشکر صمیمی از ایشان بکنم که «زاویه» و گفتگو را پاسداشتند و این فرصت را فراهم کردند. این توافق فعلا انجام نشده و من امیدوارم این گفتگوها ادامه پیدا کند تا ایشان به برنامه بازگردد. من هم مجددا از همه دوستانی که در این مدت دلخور شدند از طرف خودم و شبکه عذرخواهی می‌کنم و همین جا مجددا از آقای رحیم‌پور دعوت می‌کنم اجرای برنامه را برعهده بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است