«شب به خیر مادر» روی صحنه تماشاخانه دیوار چهارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۱

«شب به خیر مادر» روی صحنه تماشاخانه دیوار چهارم

نمایش «شب به خیر مادر» به نویسندگی مارشا نورمن و کارگردانی فرید سلیمانی از روز جمعه یکم شهریورماه سال جاری در تماشاخانه دیوارچهارم به روی صحنه می‌رود.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی، نمایش «شب به خیر مادر» به نویسندگی مارشا نورمن، مترجمی حمید احیاء، کارگردانی فرید سلیمانی و تهیه کنندگی امیر لقمان از روز جمعه یک شهریورماه ساعت ۱۸:۱۵ در تماشاخانه دیوارچهارم روی صحنه می‌رود.
در این اثر نمایشی مریم بوبانی و معصومه رحمانی به ایفای نقش یک مادر و دختر می پردازند که در یک روز بر اثر تصمیم ناگهانی دختر، کشمکشی عاطفی میان آنها رقم می خورد.
از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان: فرزاد احدی، طراح صحنه، دراماتورژ و مشاور کارگردان: سعید زارع منش،جانشین تهیه کننده: سید محمد صادق سیادت، طراح گریم: مرجان رضایی، طراح لباس: هلیا شکری، طراح نور و ساخت دکور: ایمان نظری، طراح پوستر و بروشور: یاسمن میردامادی، آهنگساز: سهیل سلیم زاده، ساخت تیزر: مهدی رضایی، مشاور رسانه و تبلیغات: سینما نیوز و عکاسان: حدیثه مقدم، علی پاکروان اشاره کرد.
علاقمندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه دیوارچهارم به آدرس میدان فلسطین، خیابان طالقانی، نبش کوچه فریمان مراجعه کنند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است