مرور ادوار مختلف جشنواره ملی فیلم فجر در ویژه‌برنامه «چهل تیکه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۶

مرور ادوار مختلف جشنواره ملی فیلم فجر در ویژه‌برنامه «چهل تیکه»

برنامه «چهل تیکه» با مرور ادوار مختلف جشنواره ملی فیلم فجر در یک ویژه‌برنامه در دهه فجر پخش می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، ویژه برنامه های «نسیم آوا»، «چهل تیکه» با مرور جشنواره ملی فیلم فجر و «نسیم دانش» با ارایه دست‌آوردهای دانش بنیان کشورمان به جدول پخش شبکه نسیم خواهند رسید.

برنامه «چهل تیکه» با مرور ادوار مختلف جشنواره ملی فیلم فجر در یک ویژه برنامه متفاوت پخش می شود. این برنامه با اجرای محمدرضا علیمردانی خاطرات، جذابیت ها و ویژگی های برجسته این جشنواره را از سال گذشته روایت می کند. علاقمندان به این برنامه می توانند «چهل تیکه» را از شنبه ۱۱ بهمن ماه هر شب ساعت ۲۱ و در ساعت ۳۰بامداد، ۰۶:۳۰ و  ۱۳:۳۰ روز بعد به تماشا بنشینند.

«نسیم آوا» با دعوت از خوانندگان به استقبال دهه فجر می رود. قاسم افشار، مجید اخشابی، بهرام پاییز، و… میهمان محمدرضا محبی، مجری این برنامه هستند و ضمن گفتگو درباره ویژگی ها و ظرفیت های این هنر، آثار منتخب خود را اجرا خواهند کرد. «نسیم آوا» در این ایام هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی  آنتن می رود و در ساعات ۰۵:۳۰، ۱۰:۳۰ و ۱۴:۳۰بازپخش می شود.

دست آوردهای علمی، فناوری و صنعتی کشور در راستای علوم نوین و دانش بنیان را می توانید در دهه فجر هر روز ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه نسیم در برنامه  «نسیم دانش» دنبال کنید. این برنامه با اجرای آریا طاهری برای دهه فجر به صورت ویژه تدارک دیده شده  است.

همچنین برنامه «کودک شو» در این ایام با حال و هوای متفاوت و منعطف به آن روزها شنبه تا سه شنبه و جمعه ها در ساعت ۲۳ با اجرای حمید گودرزی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است