نامزدهای جوایز اسپریت اعلام شد/ داغ‌تر شدن تنور رقابت‌‎های سینمایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۰

نامزدهای جوایز اسپریت اعلام شد/ داغ‌تر شدن تنور رقابت‌‎های سینمایی

جوایز سالانه اسپریت در حالی از فهرست نامزدهای امسال خود رونمایی کرد که فیلم مستقل «هرگز به ندرت، گاهی همیشه» پیشتاز نامزدها لقب گرفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، سی و ششمین دوره جوایز سالانه اسپریت که از آن به عنوان اسکار سینمای مستقل آمریکا یاد می‌شود، سه‌شنبه شب ۲۶ ژانویه نامزدهای امسال خود را شناخت.

در این دوره درام «هرگز به ندرت، گاهی همیشه» با موضوع سقط جنین با نامزدی در هفت شاخه پیشتاز نامزدها لقب گرفت. در فاصله نزدیک با «هرگز به ندرت، گاهی همیشه»، فیلم «میناری» که درباره یک خانواده مهاجر اهل کره جنوبی است با ۶ نامزدی در جایگاه دوم جای گرفت.

دو فیلم «میناری» و «هرگز به ندرت، گاهی همیشه» در بخش بهترین فیلم جوایز اسپریت امسال با فیلم های «بلک باتن ما رینی» که اقتباسی از نمایشنامه مشهور آگوست ویلسون است، «سرزمین آواره ها» با موضوع سفر یک زن در سرزمین های غرب میانه آمریکا و فیلم «اولین گاو» ساخته کلی رایکارد رقابت خواهند کرد.

در جوایز اسپریت فیلم هایی واجد شرایط می شوند که بودجه شان زیر ۲۲٫۵ میلیون دلار باشد، این به این معناست که فیلم هایی چون «۵ هم‌خون»، «منک» و «دادگاه شیکاگو» که شانس برای رقابت اسکار دارند شامل این جوایز نمی شوند.

در بخش بهترین کارگردانی جوایز اسپریت امسال نیز لی آیزاک چونگ برای فیلم «میناری»، امرالد فنل برای فیلم «زن جوان نویددهنده»، الیزا هیتمن برای «هرگز به ندرت، گاهی همیشه»، کلی رایکارد برای «اولین گاو» و کلویی ژائو برای «سرزمین آواره ها» نامزد شدند.

فرانسیس مک دورمند «سرزمین آواره ها»، وایولا دیویس «بلک باتن ما رینی»، کری مولیگان «زن جوان نویددهنده»، ریز احمد «صدای متال» و چادویک بوزمن «بلک باتن ما رینی» نیز شاخص ترین بازیگرانی بودند که در بخش های بازیگری زن و مرد رویداد امسال اسپریت نامزد شدند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است