رقبا آثارشان را در یک روزوساعت عرضه می‌‌کنند/«سیاوش» ببینیم یا«خوب،بد،جلف» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰
صبا گزارش می‌دهد؛

رقبا آثارشان را در یک روزوساعت عرضه می‌‌کنند/«سیاوش» ببینیم یا«خوب،بد،جلف»

سریال‌های «سیاوش» و «خوب، بد، جلف:رادیو اکتیو» در اتفاقی کم سابقه روز جمعه 10 بهمن ماه ساعت 12 به ترتیب از نماوا و فیلیمو پخش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، نماوا و فیلیمو ۲ سامانه پخش فیلم و سریال هستند که این روزها با انتشار محتوای اختصاصی قصد رقابت با یکدیگر را دارند.

در اتفاقی کم سابقه ۲ سریال «سیاوش» به کارگردانی سروش محمدزاده و «خوب، بد، جلف:رادیو اکتیو» به کارگردانی محسن چگینی قرار است روز جمعه ۱۰ بهمن ماه ساعت ۱۲ به ترتیب از سامانه‌های نماوا و فیلیمو پخش شوند.

ناگفته نماند که نماوا پیش از فیلیمو زمان پخش «سیاوش» را اعلام کرده بود و مشخص نیست فیلیمو به چه علت ترجیح داده است که همزمان با «سیاوش»، «خوب، بد، جلف:رادیو اکتیو» را منتشر کند.

«سیاوش» چه قدر شانس دیده شدن دارد؟

«سیاوش» به تهیه‌کنندگی مهدی یاری سریالی با داستانی اجتماعی است که قصه آن را پویا سعیدی، علی‌امیر ریاحی و امیررضا رشتی نوشته‌اند.

در خلاصه داستان «سیاوش» آمده است: «خانواده همه چیه، خط قرمزمه. اگه لازم باشه ازش دفاع کنم چشم و رو همه چی میبندم».

میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، مجید صالحی، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، سوگل خلیق، علیرضا جعفری، محمد ولی‌زادگان، مهدی حسینی‌نیا، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری بازیگرانی هستند که در «سیاوش» هنرنمایی کرده‌اند.

از نکات قابل توجه این مجموعه که شاید برگ برنده آن باشد، ایفای یک نقش جدی و لات توسط مجید صالحی است که پیش تر به عنوان یک بازیگر کمدی در سریال‌ها حضور داشته است. همچنین میلاد کی‌مرام که پیش‌تر با سریال «ممنوعه» دیده شد، نقش اصلی این سریال یعنی «سیاوش» را ایفا می‌کند.

آنگونه که از تیزر این سریال مشخص شده است داستان در جنوب شهر روایت می‌شود اما هنوز جزییات آن مشخص نیست.

برگ‌های برنده «خوب، بد، جلف:رادیو اکتیو»

اگرچه «خوب، بد، جلف:رادیو اکتیو» اولین تجربه کارگردانی محسن چگینی است اما این مجموعه به چند دلیل برگ‌های برنده‌ای را در اختیار دارد.

موفقیت نسخه سینمایی «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی در گیشه سینماها، مورد توجه قرار گرفتن قسمت دوم این فیلم با نام «خوب، بد، جلف: ارتش سری»، حضور اکثر بازیگران قسمت دوم نسخه سینمایی این مجموعه در سریال و….از برگ‌های برنده این مجموعه ۱۵ قسمتی است که می‌تواند رقیب دیگر سریال‌های شبکه نمایش خانگی شود.

پیمان قاسم خانی علاوه‌بر نویسندگی و طراحی «خوب، بد، جلف؛‌ رادیو اکتیو»، به عنوان مشاور کارگردان، محسن چگینی را همراهی کرده‌است و همچنین در نگارش این سریال مهراب قاسم خانی و امیرمهدی ژوله نیز همکاری کردند.

در این سریال سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، امیر مهدی ژوله، مارال فرجاد، فرزین محدث، شکیب شجره، تینو صالحی و با حضور فرهاد آییش و گوهر خیراندیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حال با پخش همزمان این ۲ سریال از نماوا و فیلیمو باید منتظر ماند و دید استقبال از این ۲ سریال به چه صورت است و کدام یک در جذب مخاطب موفق عمل می‌کنند.

به نظر می رسد پخش همزمان ۲ سریال برای آن دسته از مخاطبانی که علاقه‌مند هستند هر دو مجموعه را در زمان انتشار تماشا کنند، تصمیم سختی است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است