نقش دایی شهید شهریاری را ایفا می‌کنم/ احتمال پخش «فرشتگان بی‌بال» از شبکه یک | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۷
شهرام عبدلی به صبا گفت:

نقش دایی شهید شهریاری را ایفا می‌کنم/ احتمال پخش «فرشتگان بی‌بال» از شبکه یک

شهرام عبدلی از حضور خود در سریال‌های «شهید شهریاری» و «فرشتگان بی‌بال» خبر داد.

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اظهار کرد: هم‌اکنون مشغول بازی در سریال «شهید شهریاری» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد هستم. بازی من در این سریال ۲ ماه است که آغاز شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در سریال «شهید شهریاری» نقش دایی شهید مجید شهریاری را ایفا می‌کنم. این شهید یک الگو بسیار خوب برای جوانان امروز است چراکه به واسطه داشته‌های علمی توانست قله‌های افتخار را بپیماید و درنهایت نیز به فیض شهادت نائل شد.

بازیگر «فاصله» به دیگر پروژه‌های خود اشاره و مطرح کرد: حدود سه ماه پیش در سریال «فرشتگان بی‌بال» به کارگردانی امیرحسین عنایتی نیز نقش آفرینی کردم. این سریال که هم اکنون آماده پخش است، در ۱۵ قسمت تولید شده و احتمالا از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

عبدلی ادامه داد: همچنین برای بازی در یک فیلم سینمایی نیز مشغول مذاکره هستم اما هفته آینده به صورت قطعی مشخص خواهد شد که آیا در کار حضور پیدا خواهم کرد یا خیر.

وی در پایان با اشاره به برگزاری سی و نهمین جشنواره‌ ملی فیلم فجر خاطرنشان کرد: برای من قابل درک نیست چرا باید جشنواره‌ای بدون تماشاگر برگزار شود. تمام لذت و شوق جشنواره ملی فیلم فجر به تماشاگرانش برمی‌گردد و اگر آنها نیستند الزامی نبود که حتما برگزار شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است