اعلام برنامه‌های شبکه رادیویی سلامت به مناسبت دهه فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۱

اعلام برنامه‌های شبکه رادیویی سلامت به مناسبت دهه فجر

رادیو سلامت به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب ویژه برنامه‌هایی را روی آنتن می‌برد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، شبکه رادیویی سلامت به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ویژه برنامه هایی را روی آنتن می‌برد.

برنامه «عصرتون گلباران» مجله‌ای عصرگاهی با محوریت یادآوری روز‌های دهه مبارک فجر است.

این مجله شاد رادیویی با محور‌ها همبستگی و مشارکت و بازخوانی روایت انقلاب از دریچه رادیو سلامت، افزایش سرمایه اجتماعی و برجسته سازی دستاورد‌های سلامت در کارنامه ۴۰ ساله نظام، نقش پزشکان و مراکز درمانی در دوران انقلاب، مروری بر دستاورد‌های پزشکی و نقش پزشکان نسل چهارم انقلاب در کنترل عالمگیری کرونا تقدیم مخاطبان رادیو سلامت می‌شود.

برنامه «عصرتون گلباران» به همت دو گروه بهداشت و تندرستی و خانواده رادیو سلامت در گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی روی آنتن می‌رود.

«قصه‌های ایران من» عنوان ویژه برنامه رادیو سلامت به مناسبت ایام دهه فجر است که ویژه مخاطبان کودک تهیه و تولید می‌شود.

این برنامه با بازگویی داستان‌ها و خاطرات دوران به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی می‌کوشد تا ضمن بیان تاریخ شفاهی انقلاب برای مخاطبان کودک ارزش‌های این تحول بزرگ تاریخی کشور رابرای نسل‌های جدید زنده نگه دارد.

گروه خانواده رادیو سلامت متولی تولید «قصه‌های ایران من» است و تهیه کنندگی آن را نازیلا نظمی برعهده دارد و در ایام دهه فجر هرشب ساعت ۲۱:۱۰ پخش می‌شود.

رادیو سلامت در ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همراه و همدل با مردم کشور ویژه برنامه «مسیر همدلی» را تقدیم شنوندگان خود می‌کند.

محوریت این برنامه حول مشارکت اجتماعی در همه مسایل کشور و اهتمام به رفع موانع و سازندگی و رشد روزافزون و مسئولیت پذیری اجتماعی است و شامل بخش هایی، چون مصاحبه با مردم و مسئولان، گزارش‌های زنده از استان‌ها و شهر‌های مختلف کشور و انعکاس همدلی مردم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بویژه در حوزه سلامت و بهداشت و ارتقا سواد سلامت خواهد بود.

«مسیر همدلی» توسط گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت برای پخش از آنتن زنده در روز ۲۲ بهمن طراحی شده است.

تهیه کننده «مسیر همدلی» موسی نظری است و این برنامه از ساعت ۹ صبح به مدت ۱۸۰ دقبقه پخش خواهد شد.

رادیو سلامت در طول روز‌های دهه مبارک فجر با تولید ده‌ها مینی فیچر دستاورد‌های نظام سلامت را در طول ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی برای مخاطبان این شبکه بازگو می‌کند.

این مینی فیچر‌ها با محتوای پیشرفت‌های نظام سلامت، خاطرات پزشکان و کادر درمان از دوران‌های خاص در ۴۲ سالگی انقلاب، مقایسه پیشرفت‌های کشور در بخش سلامت و بهداشت با تکیه بر مستندات و آمار و ارقام، بررسی تلاش‌ها و اقدامات شایسته و بایسته کادر درمان در دوران کرونا و ده‌ها مطلب شنیدنی دیگر از کتاب پربرگ افتخارات حوزه سلامت و بهداشت کشور تقدیم شنوندگان این شبکه رادیویی می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000