انتصاب سرپرست جدید طرح و برنامه شبکه آموزش | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰

انتصاب سرپرست جدید طرح و برنامه شبکه آموزش

مدیر شبکه آموزش طی حکمی مریم هاشمیان را به عنوان سرپرست جدید طرح و برنامه این شبکه منصوب کرد.
به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش طی حکمی، مریم هاشمیان را به عنوان سرپرست جدید طرح و برنامه این شبکه منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند و مفید جنابعالی در حوزه های مختلف تولیدی و مدیریتی، بدینوسیله به عنوان سرپرست طرح و برنامه شبکه آموزش منصوب می شوید.

توجه اکید به رویکرد راهبردی شبکه در خصوص مهارت آموزی و شعار محوری مردم، آموزش، مهارت در همه طرح‌ها و برنامه‌ها را به نحو مقتضی طراحی برنامه های موثر و جذاب به منظور ارتقاء جایگاه شبکه و افزایش مخاطبان هدف، رویکرد مبنایی و مستمر به بیانیه گام دوم و راهبردهای حوزه محتوا در سازمان و ایجاد ساز و کار مناسب برای تسلی این راهبردها و برنامه‌های صف و تبدیل آنها به کاربست رسانه ای، استفاده از تجربیات همکاران خلاق و صاحب نظران رسانه، ارتباط موثر نزدیک با مرکز طرح و برنامه ریزی سیما و بهره‌گیری مفید از دستورالعمل های برنامه سازی، برگزاری منظم نشست شورای اندیشه ورزی شبکه به عنوان محور کلان فکری محتوایی و نیز اهتمام به تشکیل جلسات مفید کارشناسی طرح و برنامه، از جمله وظایف شما در این مسئولیت است.

مزید توفیق شما را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال خواستارم.»

مریم هاشمیان از سال ۹۲ تا ۹۶ به مدت چهارسال در مرکز نظارت و ارزیابی صدا و سیما در سمت های مدیر رسانه های نوین و مدیر ارزیابی سیمای استانها مشغول به فعالیت بوده است.

سرپرست جدید طرح و برنامه شبکه آموزش همچنین سابقه طولانی در تهیه کنندگی و تولید مستند در صدا و سیما را در کارنامه دارد.

مدیر شبکه آموزش سیما همچنین با قدردانی از تلاش‌های یک ساله علی شهاب الدین در تعامل و ارتباط موثر با حوزه‌ها و نهادهای مختلف آموزشی مهارتی، وی را به عنوان مسئول روابط عمومی و مشاور رسانه ای و ارتباطات شبکه آموزش سیما منصوب کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است