جدیدترین خبرها از جشنواره موسیقی فجر/ بررسی شرایط اجرای حضوری یا مجازی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۷

جدیدترین خبرها از جشنواره موسیقی فجر/ بررسی شرایط اجرای حضوری یا مجازی

روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد درباره آخرین وضعیت داوری آثار در جشنواره موسیقی فجر می‌گوید.

مجید فروغی مدیر روابط عمومی معاونت هنری در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره داوری بخش رقابتی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر گفت: انتخاب آلبوم‌های موسیقی جشنواره فجر که در بخش رقابتی حضور دارند، در حوزه‌های مختلف یعنی آهنگسازی، خوانندگی و… انجام شده است و برگزیدگان نهایی بخش رقابتی در جشنواره معرفی می‌شوند. در بخش غیر رقابتی نیز، هیات انتخاب گروه‌هایی را برای اجرا در جشنواره انتخاب کرده است.

وی افزود: ۲ بخش جایزه موسیقی و رسانه و جایزه ترانه هم برای دومین سال در جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود. یکی جایزه موسیقی و رسانه که هفتم بهمن‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار آن است و در جایزه ترانه، ترانه‌های یک سال اخیر که از دفتر موسیقی مجوز گرفته‌‌اند و در قالب تک آهنگ و آلبوم منتشر شده‌اند، داوری و برگزیدگان معرفی می‌شوند

فروغی عنوان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا، اجراهای جشنواره ممکن است به صورت پخش مجازی و یا با حضور مخاطبان محدود برگزار شود که البته به شرایط و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بستگی دارد.

فروغی در پایان درباره بخش بین‌الملل جشنواره اظهار کرد: در بخش بین‌الملل نیز پیگیری‌ها و تعامل‌هایی برای اجرای گروه‌هایی از دیگر کشورها انجام شده که پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد.

سی و ششمین جشنواره موسیقی ۲۸ بهمن‌ماه تا سوم اسفندماه برگزار می‌شود.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است