معاون هنری و مدیرکل هنرهای تجسمی از ۴ گالری در تهران بازدید کردند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۱

معاون هنری و مدیرکل هنرهای تجسمی از ۴ گالری در تهران بازدید کردند

روز گذشته سوم بهمن معاون هنری وزیر ارشاد و مدیرکل هنرهای تجسمی به همراه معاون هنری این اداره کل از چند گالری تهران دیدار کردند.

به گزارش صبا به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، عصر روز گذشته سوم بهمن ماه سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد و هادی مظفری مدیر کل هنرهای تجسمی به همراه معاون هنری اداره کل هنرهای تجسمی از چند گالری تهران دیدار کردند.

هادی مظفری همراه با اردشیر میرمنگره معاون هنری این اداره کل نخست به تماشای نمایشگاه گروهی «کوکا مشدی ۲» در گالری ثالث رفتند.

این نمایشگاه حاوی آثاری است که از رسوخ دنیای مدرن به سنت ها سخن می گوید.

سپس گالری نگر با آثار مهدی مشایخی با عنوان «آجر گری» میزبان مدیر کل هنرهای تجسمی بود.

گروه هنرهای تجسمی پس از آن به دیدار آثار پیام قلیچی با عنوان «لانه‌ی مردی با چشمان تهی» در گالری باوان رفتند این آثار از سعادت بشری می گفت؛ سعادتی که انسان همیشه در خیال به دنبالش هستند و رستگاری که انسان در طول زندگی به دنبال آن است.

ایرانشهر چهارمین نگارخانه ای بود که میزبان معاون هنری وزیر ارشاد و مدیر کل هنرهای تجسمی بود. نمایشگاه آثار بهرام غنچه پور در این گالری برپاست. هنرمند در این نمایشگاه به بناهای تاریخی پرداخته گویی هر کدام در واحه‌ای رها شده‌اند و ما نظاره‌گر فرو ریختن و زوال آنهاییم اما هنوز می‌توان سیطره و قدرت ازلی آن‌ها را در جای جای زندگی احساس کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است