توصیه‌های شرکت پست به مخاطبان نمایشگاه مجازی کتاب | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۸

توصیه‌های شرکت پست به مخاطبان نمایشگاه مجازی کتاب

مدیرکل روابط عمومی، دفتر مدیرعامل و امور استان‌های شرکت ملی پست در صفحه شخصی خود توصیه‌هایی را برای خریداران نمایشگاه مجازی کتاب و ناشران مطرح کرد.

به گزارش صبا، حسن عمیدی مدیرکل ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏روابط عمومی، دفتر مدیرعامل و امور استان‌های شرکت ملی پست در صفحه شخصی خود توصیه‌هایی را برای خریداران نمایشگاه مجازی کتاب تهران و نیز ناشران مطرح کرد.

در این متن آمده است: «از چهارشنبه، یکم بهمن‌ماه همزمان با شروع نمایشگاه مجازی کتاب، روزانه هزاران بسته توسط شرکت ملی پست توزیع می‌شود. هرچند علی‌رغم تاکید ما و قیمت پایین کارتن مخصوص کتاب، برخی ناشرین از پاکت غیراستاندارد استفاده کرده‌اند، با کمک جعبه‌های پلاستیکی در رهسپاری سعی داریم خدمت باکیفیتی را ارایه کنیم.

خریداران کتاب توجه داشته باشند برای ارسال بهتر و سریع‌تر مرسولات آدرس‌دهی دقیق داشته باشند و کدپستی را حتما درج کنند؛ ارایه شماره تماس برای هماهنگی هرچه بهتر بین گیرنده و ماموران پستی نیز یکی از موارد مهم است که خریداران نیاز است تا آن را رعایت کنند.»

افتخاری دیگر برای پست ایران؛ تنها پس از گذشت ۳ روز از نمایشگاه مجازی کتاب تهران، تعداد ۳۱ هزار مرسوله پستی ثبت شد.

تنها در سه روز اول نمایشگاه مجازی کتاب تهران رکوردی بالاتر از نمایشگاه کتاب فرانکفورت با ۲۱هزار مرسوله در طی یک هفته و نمایشگاه کتاب بلونیا با ۱۶ هزار مرسوله در ۱۰ روز ثبت شد، خداقوت به‌ همکاران‌مون که تلاش شبانه‌روزی داشتند.»

مدیرکل ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏روابط عمومی، دفتر مدیرعامل و امور استان‌های شرکت ملی پست همچنین با بازنشر توییت اتحادیه جهانی پست درباره نخستین نمایشگاه مجازی کتاب نوشته است:

«#اتحادیه_جهانی_پست در حساب توییتری خود از نخستین #نمایشگاه_مجازی_کتاب_ایران و حمایت و مشارکت #پست_ایران از این رویداد فرهنگی خبر داد.»

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم تا ششم بهمن‌ماه ۹۹ به صورت تحت وب در نشانی /#/https://tehranbookfair.ir برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است