شب آیفیک برای «سرو زیر آب» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰

شب آیفیک برای «سرو زیر آب»

آیفیک چهارشنبه بیست و هشتم آ ذر ۹۷ در برنامه ادواری ماهیانه خود میزبان عوامل سازنده فیلم «سرو زیر آب » بود.
به گزارش «صبا»، خانواده آیفیک از تهیه کننده ، کارگردان ، بازیگران و عوامل فیلم خوش ساخت‌ سرو زیر آب به گرمی استقبال کردند.
در این مراسم که با حضور سید حامد حسینی تهیه کننده، محمد علی باشه آهنگر کارگردان، مسعود رایگان ، ستاره اسکندری، حسین باشه آهنگر بازیگران ، حامد باشه آهنگر نویسنده و عباس بلوندی طراح صحنه و لباس و سایر عوامل تولید فیلم برگزار شد، لوح تقدیر آیفیک به همراه سکه نیم بهار آزادی به تهیه کننده و کارگردان فیلم و لوح تقدیر آیفیک به مسعود رایگان و ستاره اسکندری توسط سید امیر پروین حسینی ، اکبر تحویلیان و معصومه فرد شاهین به نمایندگی از طرف آیفیک تقدیم شد.
سید حامد حسینی ضمن تقدیر و تشکر از مدعوین از روند اکران فیلم و بی‌عدالتی‌های اکران گلایه کرد و فیلم‌شان را شایسته شرایطی بهتر از این دانست.
محمد باشه آهنگر ضمن گلایه از زمان اکران و عدم پخش تیزر فیلم این اثر را تقدیم کرد به روح شهدای غواص که مظلومانه در دفاع مقدس پیکرشان جاودانه شد.
مسعود رایگان این فیلم را یکی از برجسته‌ترین آثار دفاع مقدس نامید که بدون شلیک حتی یک گلوله در این فیلم مخاطب آثار مخرب جنگ را به خوبی احساس می‌کند.
ستاره اسکندری به عنوان تنها نماینده از زنان بازیگر این فیلم که نقشی احساسی و بدون دیالوگ را در این اثر از خود به جا گذاشته، مظلومیت زنان را در تاریخ و خصوصاً هشت سال دفاع مقدس یادآور شد و دلیل پذیرش این نقش را تأثیر عمیق ماهور که نماینده زنان مظلوم ایران در ذهن مخاطب است عنوان نمود.
سید امیر پروین حسینی و اکبر تحویلیان به عنوان نمایندگان آیفیک ضمن ابراز خرسندی از حضور عوامل فیلم تولید آثاری از این دست را در مقایسه با فیلمهایی که با هزینه‌های چندمیلیاردی به تولید می‌رسند با ارزش‌تر دانست.

در پایان این مراسم تماشاچیان حاضر در سالن ایستاده و با تشویق طولانی خود رضایت‌مندی و تقدیرشان از عوامل فیلم را ابراز داشتند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است