«برونسی» اجرای خود را آغاز کرد/ قصه‌ای درباره یکی از مفاخر کشور | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰
ابراهیم گله‌دار زاده:

«برونسی» اجرای خود را آغاز کرد/ قصه‌ای درباره یکی از مفاخر کشور

اجرای عمومی نمایش «برونسی» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی شاه کرم پنجشنبه دوم بهمن ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش «برونسی» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی شاه کرم پنجشنبه شب دوم بهمن‌ماه با  حضور ابراهیم گله دارزاده رییس مجموعه تئاتر شهر، خیرالله تقیانی پور کارگردان سریال تلویزیونی «نجلا»، مصطفی ساسانی و علی غابیشی ۲ تن از بازیگران سریال در تالار سایه پیش روی مخاطبان تئاتر قرار گرفت.

ابراهیم گله دارزاده رییس مجموعه تئاتر شهر ضمن قدردانی از حضور تماشاگران تئاتر در روزهای گذشته برای تماشای آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر بیان کرد: همه ما مدت‌هاست نگران سلامت خودمان هستیم. از این نگرانی و مراقبت حدود یک سال می‌گذرد و شاید به همین دلیل که موضوع بسیار مهمی هم هست، سلامت روان‌مان که برای ما با تئاتر تضمین می‌شد، فراموش‌مان شده بود. گویی خیلی از جلوه‌های زیبای زندگی در این یک سال از ما دریغ شده بود. ولی امروز بسیار خوشحالیم که با در نظر گرفتن شیوه‌نامه‌ها و رعایت حداکثری موارد بهداشتی مربوط به تالارهای نمایشی در روزهای کرونایی میزبان شما عزیزان هستیم.

وی با تشکر از همکاران واحدهای مختلف تئاتر شهر برای آماده‌سازی تالارهای نمایشی این مجموعه در میزبانی از تماشاگران و هنرمندان تئاتر تصریح کرد: تمام تلاش من و همکاران عزیزم در مجموعه تئاتر شهر تا به امروز این بوده که شما بتوانید با خیالی آسوده شاهد هنرنمایی هنرمندان شریف تئاتر ایران در تئاتر شهر باشید. این نهایت تلاش و آرزوی ماست تا این شرایط که ما برای اجرای آن نهایت سخت‌گیری را انجام دادیم استمرار داشته، تا زمان رفع این بیماری مهلک با آسودگی خیال، تئاتر ببینید.

رییس مجموعه تئاتر شهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با ابراز خرسندی از اجرای عمومی نمایش «برونسی» در تالار سایه توضیح داد: این سرزمین، سرزمین قصه‌ها و افسانه‌هاست و مردمانش دردها و بدی‌های اجتماعی‌شان را با افسانه‌ها و قصه‌هایش درمان کرده‌اند. من امروز خیلی خوشحالم که نمایشی در تئاتر شهر با قصه‌ای شروع شده که موضوعش انسان و اسطوره‌ای بزرگ در ایران عزیزمان است و چه قدر خوب که بتوانیم هر اندازه بیشتر به این مفاخر و بزرگان بپردازیم. انسان‌هایی که از زندگی معمولی مسیری را آغاز می‌کنند که نهایت آن رسیدن به رفیع‌ترین درجات است.

گله‌دار زاده در پایان اظهار کرد: به اعتقاد من پرداختن به این موضوعات به مخاطب قوت قلبی می‌دهد که می‌توانیم از این پس کارهای بزرگ‌تری برآییم. به هر ترتیب برای بنده مایه افتخار است که در اولین دوره اجرای عمومی آثار نمایشی تئاتر شهر بعد از چند ماه توقف در فعالیت‌های اجرایی، شاهد اجرای عمومی نمایشی در کنار سایر آثار دیگر مجموعه با حضور شما مخاطبان فهیم هنر نمایش هستیم و امیدوارم محتوای اثر به گونه‌ای باشد که شما برای دومین بار هم به تماشای آن اقدام کنید.

نمایش «برونسی» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی شاه کرم و بازی مسعود شامی خاتونی، ایمان سلگی، فرید کیامرثی، مرتضی شاه کرم، پروا آقاجانی، محسن پوشایی، مائده جلالی، احمد صمیمی، سالار مصیب زاده و مجید رحمتی ساعت ۱۸ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر صحنه می‌رود.

عکس ها از سمیه میری است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است