همسر آلن دلون از دنیا رفت/ مرگ یکی از زیباترین‌های جهان | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۹

همسر آلن دلون از دنیا رفت/ مرگ یکی از زیباترین‌های جهان

ناتالی دلون همسر سابق آلن دلون در سن 79 سالگی از دنیا رفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از فرانس ۲۴، ناتالی دلون بازیگر فرانسوی که از او به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان یاد می شد روز پنجشنبه ۲۱ ژانویه براثر سرطان از دنیا رفت. این خبر را پسرش به آسوشیتدپرس اعلام کرد.

آنتونی دلون در این باره گفت: مادرم ساعت ۱۱ صبح امروز در پاریس در حالی که اعضای خانواده و دوستانش او را احاطه کرده بودند، از دنیا رفت. به گفته پسر این بازیگر، ناتالی دلون مدت کوتاهی با بیماری سرطان دست به گریبان بود.

ناتالی دلون شهرت بین المللی خود را با فیلم سال ۱۹۶۷ «سامورایی» ساخته ژان پیر ملویل که از آن امروز به عنوان یک اثر کلاسیک یاد می شود، بدست آورد. او در این فیلم در مقابل همسرش آلن دلون نقش آفرینی کرد.

ناتالی دلون با نام واقعی فرانسین کانوواس از خانواده ای با ریشه اسپانیایی در مراکش زاده شد. از وی در ستون شایعات روزنامه ها و مجلات به عنوان زنی که آلن دلون را از دلداده دیرینش رومی اشنایدر جدا کرد، یاد می شد.

این بازیگر فرانسوی در ۲۱ سالگی با آلن دلون آشنا شد، در آن زمان رابطه عاشقانه آلن دلون با رومی اشنایدر بازیگر مشهور اتریشی سر زبان ها بود.

ناتالی دلون که بین سال های ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۹ همسر آلن دلون بود درباره رابطه رومی اشنایدر و آلن دلون زمانی گفته بود: آلن هیچگاه درباره او (رومی اشنایدر) با من حرف نزد اما من می توانستم سایه غم را برچهره او ببینم.

رومی اشنایدر بازیگر مشهور اتریشی  سینما سال ۱۹۸۲ از دنیا رفت.

آلن دلون نیز اکنون ۸۵ ساله است، او سال گذشته دچار سکته مغزی شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است