اکران خیریه «مارموز»برای آزادی زندانیان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰

اکران خیریه «مارموز»برای آزادی زندانیان

اولین اکران مردمی فیلم سینمایی مارموز با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار شد.

به گزارش «صبا» ، کمال تبریزی کارگردان مارموز قبل از نمایش فیلم گفت: هدف اصلی  حضور ما کمک به آزادی زندانیان و کسانی است که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان هستند و تمامی عواید حاصل از فروش فیلم مارموز در این مراسم از طریق سازمان بهزیستی و قوه قضائیه صرف آزادی زندانیان غیرعمد در شیراز خواهد شد و از شما تماشاگران نیز تقاضا می‌کنم تا هر چه در توان دارید برای این عمل خیر انجام بدهید تا بتوانیم این زندانیان را به کانون  خانواده‌هایشان بازگردانیم.

وی ادامه داد: سینما قطعا با حضور مخاطبان و تماشاگران زنده است و امیدوارم اگر شما فیلم مارموز را دوست داشتید آن را به دیگران توصیه کنید.
تبریزی افزود: مارموز یک کمدی متفاوت است که یک حرف انتقادی و متفاوت را مطرح می‌کند و سعی دارد تا بخشی از مشکلات مردم را بیان کند.
جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم  نیز گفت: کمک به یکدیگر و حل کردن مشکلات یکی از رفتارهای مهم انسانی است و امیدوارم امروز همه ما تلاش کنیم تا در کار مهمی به نام کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شراکت کنیم و موفقیت برنامه امروز باعث می‌شود تا دیگران نیز از اجرای چنین مراسم‌هایی استقبال کنند.
حامد بهداد بازیگر فیلم مارموز نیز گفت: خوشحالم که امروز در شیراز هستم و من به مردم نازنین شیراز علاقمند هستم و امیدوارم این حضور  تکرار شود و علاقه دارم و امیدوارم که امروز شما در امر خیر کمک به آ‌زادی زندانیان جرائم غیرعمد مهربانی خود را چند برابر کنید و همه باهم در کنار نمایش فیلم مارموز لذت دوچندانی ببرید.
بهداد ادامه داد: استقبالی که از نمایش این فیلم و همچنین سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه‌های مختلف همچون موسیقی، سینما و تئاتر در شیراز می‌شود بسیار خوشحال کننده است و من با دیدن چنین صحنه‌هایی برای شهر پدری خودم مشهد مقدس نیز آرزو می‌کنم تا برنامه‌های موسیقی و تئاتر و همچنین نمایش فیلم نیز در شهر مشهد همچون شهرهای دیگر افزایش پیدا کند و با استقبال خوب مخاطبان همراه باشد.

اکران خیریه و مردمی فیلم مارموز در شهر شیراز با استقبال خوبی همراه شد و این فیلم در دو سانس جداگانه و در چهار سالن به نمایش درآمد و تمامی عواید حاصل از فروش بلیت و همچنین کمک‌های خیرین حاضر در مراسم به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص پیدا کرد.
اکران فیلم مارموز  در سینماها ادامه دارد و استقبال مخاطبان از آن خوب بوده است

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است