کتاب «رویکردی نوین بر مدیریت پروژه» منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۵

کتاب «رویکردی نوین بر مدیریت پروژه» منتشر شد

کتاب «رویکردی نوین بر مدیریت پروژه» از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به چاپ رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، «رویکردی نوین بر مدیریت پروژه» عنوان اثر تازه‌ای است که به قلم تیمور مرجانی و الهام سلطانی از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده است.

در معرفی کتاب آمده است: سازمان‌ها می‌بایست به دنبال یافتن راهکاری جهت اتمام سریع، ارزان و بهتر تمامی پروژه‌های خود باشند، بنابراین به منظور کاهش هزینه و زمان اجرا و همچنین افزایش کیفیت پروژه بایستی رویکرد مدیریتی سنتی به رویکرد مدیریتی نوین تغییر یابد تا بدین وسیله بتواند پاسخگوی بهینه‌سازی کارایی و عملکرد یک پروژه در دوره عمر آن باشد. همه این موارد منجر به آن شده است که مدیریت پروژه به عنوان یک مهارت و یک مزیت رقابتی در بازار کار شناخته شود و یادگیری و به کارگیری آن برای همه امری ضروری است. در همین راستا می‌توان اذعان داشت که در حال حاضر هیچ حرفه یا صنعتی وجود ندارد که دانش، مهارت و تکنیک‌های مدیریت پروژه در آن کاربرد نداشته باشد. از آنجایی که مدیریت پروژه بخش جدایی‌ناپذیر در فعالیت‌های کسب‌وکار شده است، این کتاب تلاش دارد مفاهیم، فرایندها، مهارت ها، ابزارها و تکنیک‌های مدیریت پروژه را به صورت کاربردی ارائه دهد تا بتواند تأثیر قابل توجهی بر مدیریت موفقیت پروژه و مدیریت اثربخش پروژه‌ها داشته باشد.

آشنایی با استانداردهای مدیریت پروژه، سازماندهی و مدیریت پروژه، برنامه‌ریزی و موفقیت پروژه، مدیریت زمان‌بندی و هزینه پروژه و کنترل پروژه عناوین فصل‌های این کتاب است.

این کتاب در ۴۵۰ صفحه و به قیمت ۷۰ هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، تقاطع ژاندارمری، ساختمان منشور دانش، طبقه همکف، پلاک ۶ مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۸۷۶۲۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است