اختصاص سالن ۶ ایران مال به اهالی رسانه در جشنواره فیلم کوتاه/ جدول نمایش منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۹

اختصاص سالن ۶ ایران مال به اهالی رسانه در جشنواره فیلم کوتاه/ جدول نمایش منتشر شد

اهالی رسانه می‌توانند فیلم‎های حاضر در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را در سالن 6 پردیس سینمایی ایران مال تماشا کنند.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سالن ۶ پردیس سینمایی ایران مال در ایام برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش فیلم‌های حاضر در این رویداد برای اهالی رسانه اختصاص دارد. خبرنگاران، منتقدان و اصحاب رسانه که موفق به دریافت کارت برای حضور در جشنواره شده اند، می‌توانند با حضور در سالن شماره ۶ پردیس سینمایی ایران مال به تماشای آثار جشنواره بنشینند. این گروه از مخاطبان جشنواره همچنین امکان رزرو بلیت و تماشای فیلم‌ها در سایر سالن‌ها را نیز در اختیار دارند.

به دلیل محدودیت سانس‌ها، انیمیشن‌های حاضر در جشنواره در سالن ۶ نمایش نخواهند داشت و اهالی رسانه می‌توانند فیلم‌های انیمیشن را در سالن‌های دیگر تماشا کنند.

این رویداد در بخش حضوری میزبان مهمانان، فیلم‌سازان و اهالی رسانه در پردیس سینمایی ایران مال است. نمایش فیلم‌ها در کاخ حضوری جشنواره از ساعت ۱۰ تا ۱۸٫۳۰ یکم تا پنجم بهمن در ۹ سالن در جریان خواهد بود. مهمانان جشنواره در ایران مال همچنین باید علاوه بر داشتن کارت حضور، از ۲۴ ساعت قبل از شروع هر سانس، به رزرو بلیت و صندلی خود برای تماشای فیلم‌ها و سانس‎‌های مورد نظر خود در سایت ایران تیک به نشانی www.irantic.com اقدام کنند. گفتنی است هر مهمان می‌تواند یک بلیت از هر سانس را تهیه کند.

همچنین همه مخاطبان نام‌برده و سایر علاقه‌مندان نیز می‌توانند آثار جشنواره در سامانه‌های برخط هاشور(خانه آنلاین جشنواره)، ودیو و تیوال تماشا کنند. فیلم‌های حاضر در جشنواره سی و هفتم طبق جدول نمایش در این سامانه‌ها قابل تماشا خواهند بود. نشانی سامانه‌های مذکورwww.hashure.com  ، www.vodio.ir  و www.tiwall.com است.

ستاد برگزارکننده سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران موارد و نکات بهداشتی را جهت حفظ سلامت مخاطبان خود رعایت کرده و از همه مهمانان کاخ جشنواره تقاضای همراهی در این بخش را دارد.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد. اخبار و اطلاعات جشنواره در سایت www.iycs.ir قابل دسترس است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است