ضبط مرحله نیمه‌نهایی «عصر جدید» همچنان ادامه دارد/ احتمال پخش در بهمن ماه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶

ضبط مرحله نیمه‌نهایی «عصر جدید» همچنان ادامه دارد/ احتمال پخش در بهمن ماه

ضبط مرحله نیمه‌نهایی «عصر جدید» همچنان ادامه دارد و احتمالا مرحله نیمه نهایی این مسابقه در بهمن ماه روانه آنتن خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، تاکنون، ۶ قسمت از برنامه «هشتگ عصر جدید» ویژه کرونا با حضور امین حیایی، سیدبشیر حسینی و رویا نونهالی روی آنتن رفته است و ۲ قسمت از این سری برنامه با حضور آریا عظیمی‌نژاد و مهمانان مانده است که دوم و سوم بهمن‌ماه پخش خواهد شد.

شنبه چهارم بهمن گزیده و گلچینی از مراحل قبلی «عصر جدید» پخش خواهد داشت و بعد از این برنامه‌ها، نوبت به نیمه‌نهایی این رقابت تلویزیونی می‌رسد که تکلیف فینالیست‌ها با انتخاب و رای مردم مشخص شود.

ضبط مرحله نیمه نهایی این روزها با رعایت پروتکل های بهداشتی و در شرایطی متفاوت از قبل به صورت ضبط اجراهای جداگانه در روزهای مختلف، در حال انجام است تا با حداقل تجمع گروه ها و عوامل این مهم رقم بخورد.

۲۰ استعداد برتر ایران در قالب پنج قسمت، هر قسمت چهار شرکت‌کننده گروهی و انفرادی، با هم رقابت کرده‌اند و این برنامه‌‌ها به زودی روانه آنتن می‌شود تا با اتمام هر قسمت، بیننده‌ها با رای به اجرای محبوب خود، فینالیست های فصل دوم را انتخاب کنند.

همچنین احتمالا پنج قسمت مرحله نیمه‌نهایی «عصرجدید» در بهمن ماه روی آنتن می‌رود اما تاریخ دقیق پخش آن به زودی اعلام می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است