بررسی پرونده‌های متقاضیان عضویت و بیمه در خانه موسیقی از سر گرفته شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۴

بررسی پرونده‌های متقاضیان عضویت و بیمه در خانه موسیقی از سر گرفته شد

برگزاری جلسات هیات مدیره کانون‌های تخصصی خانه موسیقی برای بررسی پرونده‌های متقاضیان عضویت آغاز شد.

به گزارش صبا به نقل از سایت خانه موسیقی، جلسات هیات مدیره کانون‌های تخصصی خانه موسیقی برای بررسی پرونده‌های متقاضیان عضویت و بیمه در ساختمان شماره یک پس از چند ماه وقفه در حال برگزاری است.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین احتمال برگزاری انتخابات کانون‌های ده‌گانه، جلسات هیات مدیره کانون‌های تخصصی با چند ماه وقفه مواجه شد که با توجه به درخواست ثبت‌نام متقاضیان عضویت برگزاری این جلسات در ماه جاری از سر گرفته شد.

این جلسات در مرحله اول به دلیل لزوم فاصله گذاری اجتماعی با حضور حداقلی اعضای هیات مدیره کانون‌ها برای بررسی پرونده‌ها برگزار می‌شود و در مراحل آینده در صورت لزوم برگزاری آزمون برای برخی از متقاضیان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

کانون‌های ده‌گانه خانه موسیقی شامل کانون‌های نوازندگان سنتی، خوانندگان سنتی، نوازندگان کلاسیک، خوانندگان کلاسیک، مدرسان، آهنگسازان، پژوهشگران، ساز سازان، صدابرداران و ناشران است و در مرحله نخست بیش از ۱۰۰ پرونده متقاضیان عضویت و بیمه تا پایان دی‌ماه مورد بررسی قرار خواهد گرفت که تاپایان سال جاری این روند ادامه دارد و وضعیت عضویت متقاضیان مشخص خواهد شد.

متقاضیان عضویت در خانه موسیقی پس از بررسی سوابق آموزشی و اجرایی و مدارک مربوط به رشته مورد نظر و در صورت لزوم اخذ آزمون توسط اعضای هیات مدیره کانون‌ها در سه رده پیوسته، وابسته یک و وابسته ۲ درجه‌بندی شده و به عضویت خانه موسیقی در می‌آیند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است