بازاریابی نوین چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۴

بازاریابی نوین چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

اگر به تازگی در حال شروع کار هستید و به دنبال روش‌هایی برای معرفی خود به دنیای مخاطبان می‌گردید، این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، تا چند سال گذشته نام بازاریابی با تبلیغات حضوری و سنتی گره خورده بود و اولین تصویری که از بازاریاب در ذهن تداعی می‌شد، افرادی بودند که در حال ویزیتوری هستند. اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی، بازاریابی به شاخه‌های مختلفی تقسیم شده و می‌تواند به روش‌های متفاوت شما را به اهداف مهم کسب و کارتان برساند. یکی از این شیوه‌های محبوب و پرطرفدار تبلیغات، بازاریابی نوین است. اگر به تازگی در حال شروع کار هستید و به دنبال روش‌هایی برای معرفی خود به دنیای مخاطبان می‌گردید، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه با تعریف بازاریابی نوین و بهترین روش‌های آن آشنا شوید.

تعریف بازاریابی نوین؛ با ابزارهای دیجیتال خود را به دنیا معرفی کنید

بازاریابی نوین را می‌توان یکی از جدیدترین درهای ورود به دنیای دیجیتال دانست. در حقیقت با کمک بازاریابی دیجیتال یا نوین، می‌توانید در کنار استفاده از ابزارهای متنوع و به روز دنیا، مسیر رسیدن به اهداف کسب و کار را به کوتاه‌ترین و پربازده‌ترین حد ممکن برسانید.

مهم‌ترین ویژگی بازاریابی دیجیتال نیز همین پیوند ساده آن با ابزارهای دیجیتالی است که هر روز در دسترس تعداد بیشتری از افراد دنیا قرار می‌گیرد. روش‌های بازاریابی نوین بسیار متنوع هستند. تنها استفاده درست و هدفمند از روش‌های ایمیلی تا استفاده از پنل پیامک در کنار هم می‌تواند سکوی پرتاب محصولات و خدمات شما به موفقیت باشد.

 

مزیت‌های بازاریابی نوین؛ چرا باید این شیوه از تبلیغات را جدی بگیرید؟

‌هر شیوه از بازاریابی مزایا و معایب خود را دارد. اما گسترش استفاده از ابزارهای دیجیتال حتی میان مردم عادی نیز باعث شده تا همه شرکت‌ها و برندها به فکر معرفی خود با روش‌هایی ساده در دنیای مجازی باشند.

با توجه به اینکه این درصد در سال‌های اخیر افزایش زیادی را تجربه کرده، می‌توان گفت که نسبت به بسیاری از روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی، برتری‌هایی دارد. مهم‌ترین ویژگی‌های بازاریابی نوین شامل موارد زیر هستند:

  • قابلیت اندازه‌گیری دارند و به راحتی با آمار و ارقام سنجیده می‌شوند
  • می‌توان از آن‌ها برای دسترسی به سطح وسیعی از مخاطبان و برقراری ارتباط با آنان استفاده کرد (مانند استفاده از دستگاه ذخیره شمار موبایل مشتریان برای دسترسی به آنان)
  • نسبت به وسعت عملکرد، بسیار ارزان هستند و اغلب کسب و کارها به ابزارهای آن درسترسی دارند

این برتری‌های ساده اما کاربردی کمک می‌کند تا سرعت رشد خود را چند برابر کنید.

ابزارهای بازاریابی دیجیتال؛ جعبه ابزار مجازی داشته باشید

هیچ جنگجویی بدون لوازم دفاعی و البته سلاح به میدان نبرد نمی‌رود. برای حضور در میدان رقابت دیجیتال نیز نیاز به یک کیف سلاح قوی و به بیان بهتر یک جعبه ابزار کاربردی دارید.

مهم‌ترین ابزارهای یک بازاریاب دیجیتال شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو، تبلیغات برنامه‌ای، ابزارهای آنالیز اطلاعات سایت، شبکه‌های اینترنتی پولی و پنل‌های کاربردی مانند پنل ارسال اس ام اس انبوه با گوشی هستند.

با کمک این ابزارها و کسب اطلاعات دقیق درباره هرکدام، دست پر به دل دنیای دیجیتال خواهید رفت و نتیجه برای شما امیدوارکننده خواهد بود.

چگونه از روش‌های بازاریابی دیجیتال در شرکت نوپا استفاده کنیم؟

با استفاده از ابزارهای دیجیتال آشنایی دارید؟ میانه شرکت شما با آمار و اطلاعات دقیق از جامعه مخاطب چگونه است؟ روحیه جستجوگر دارید؟ همین ویژگی‌ها در ابتدای کار کافی است تا باور کنید شما نیز می‌توانید با کمک بازاریابی نوین، خدماتی ارزشمند ارائه کنید و دیگران را از وجود کسب و کارتان مطلع کنید. برای استفاده از روش‌های بازاریابی نوین، قدم‌های زیر بخشی از مهم‌ترین فعالیت‌های شما خواهند بود.

۱-    در دنیای تبلیغات هدفمند گام بردارید

حتی اگر دنیای بازاریابی نوین را به خوبی بشناسید، بدون داشتن هدف و برنامه‌ریزی دقیق برای رسیدن به آن، پیشرفتی را تجربه نخواهید کرد. بنابراین اهداف اصلی برندتان را بشناسید و متناسب با آن اهداف، برنامه بازاریابی نوین را بچینید.

۲-    از تجربه کاربران تجربه کسب کنید

همانطور که گفتیم در دنیای دیجیتال، ابزارهای کارآمدی برای بررسی وضعیت مشتریان و آمار کلی آنان وجود دارد. تا جاییکه می‌توانید با ابزارهای دقیقی رفتار کاربر را روی سایت یا پلتفرم کسب و کار خود به خوبی ببینید. با بررسی دقیق تجربیات حتی یک کاربر، می‌توانید فضاهای خالی و پر ایراد کسب و کار را ببینید و نقاط قوت و ضعف خود را زودتر درک کنید.

۳-    سرعت مناسب داشته باشید

بازاریابی نوین یکی از سریع‌ترین شیوه‌های تبلیغات است. در این دنیای پرسرعت، نباید روندی کند، تکراری و بدون خلاقیت داشته باشید. فراموش نکنید که رقیبانتان در همین لحظه، در حال معرفی خود به مشتریان بالقوه هستند. بنابراین زمان‌بندی درستی برای اجرای برنامه داشته باشید.

برای مثال اگر قصد ارسال پیامک رضایت از خدمات را برای مشتریان دارید، بلافاصله بعد از انجام خدمت یا تحویل کالا برای ارسال زمان‌بندی کنید. چراکه طولانی شدن روند آن، ذهنیت منفی را در کاربران ایجاد خواهد کرد.

۴-    مزیت رقابتی ایجاد کنید

با کمی جستجو در حوزه کار خود، می‌توانید صدها برند داخلی و خارجی مشابه را پیدا کنید. با بررسی بهترین این برندها، می‌توانید راهی برای تمایز پیدا کنید. بهترین روش این است که از خود بپرسید چرا مشتری وفادار یک برند با حوزه کاری مشابه، شما را به دیگران ترجیح خواهد داد؟ با ایجاد این مزیت رقابتی و معرفی صحیح و اصولی آن در دنیای دیجیتال، بهترین نتیجه را کسب خواهید کرد.

پنل پیامک؛ یکی از روش‌های ساده، به صرفه و تاثیرگذار بازاریابی نوین

یکی از ارزشمندترین راه‌های ارتباطی شما با مشتریان، پیامک است. با این ارتباط موثر، می‌توانید برند خود را به خوبی در ذهن مخاطبان ماندگار کنید.

فراز اس ام اس یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه ارائه پنل پیامک است. با دریافت خدمات از فراز اس ام اس، نه تنها به یک پکیج پیامکی کامل دست پیدا خواهید کرد، بلکه می‌توانید با تیم خلاق و همراه آنان نیز در هر لحظه در ارتباط باشید. اگر به فکر برندسازی و گسترش دایره مخاطبان خود هستید، همین حالا وارد سایت فراز اس ام اس شوید یا با شماره ۷۱۳۳۳۰۳۶-۰۲۱  تماس بگیرید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    114/077/276/500
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    20/697/483/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    2/879/984/500
  • مست عشق
    پیش فروش 1/424/095/000