لیام نیسون با فیلم جدیدش بر صدر گیشه آمریکا تکیه زد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۶
برای دومین در دوران کرونا؛

لیام نیسون با فیلم جدیدش بر صدر گیشه آمریکا تکیه زد

«تیرانداز ماهر» فیلم تازه لیام نیسون در این هفته با رقم فروش 3.2 میلیون دلار بر صدر گیشه داخلی آمریکا تکیه زد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، برای دومین بار در طول دوران همه گیری کرونا فیلمی از لیام نیسون در صدر گیشه آمریکا قرار گرفت.

ماه ها پس از آنکه تریلر اکشن «سارق درستکار» با بازی لیام نیسون به بالای جدول فروش هفتگی فیلم های آمریکا رسید، حالا فیلم دیگر این بازیگر با عنوان «تیرانداز ماهر» توانست صدر گیشه را از آن خود کند.

فیلم «تیرانداز ماهر» با بازی لیام نیسون، به کارگردانی رابرت لورنز که داستان یک گاوچران و تفنگدار دریایی بازنشسته است که به یک جوان برای فرار از دست کارتل های مواد مخدر کمک می کند توانست در این آخر هفته از ۱۹۷۵ سالن سینمایی که در اختیار داشت به رقم فروش ۳٫۲ میلیون دلار دست پیدا کند.

انتظار می رود این فیلم تا روز دوشنبه به رقم فروش ۳٫۷ میلیون دلار برسد.

همانند فیلم «سارق درستکار» پخش این فیلم لیام نیسون را نیز کمپانی «Open Road» برعهده دارد. «سارق درستکار» در نخستین آخر هفته اکرانش در ماه اکتبر ۳٫۷ میلیون فروش کرد، این فیلم در نهایت در گیشه آمریکا به رقم فروش ۱۴ میلیون دلار و در سطح جهان به فروش ۲۸ میلیون دلار رسید.

فیلم «تیرانداز ماهر» در کنار «سارق درستکار» و همینطور فیلم «جنگ با پدربزرگ» با بازی رابرت دنیرو سه فیلمی هستند که با وجود فروش ناچیز برای مدتی صدرنشین گیشه آمریکا شدند و از این حیث در میان ضعیف ترین صدرنشین های تاریخ گیشه قرار دارند.

در دوران همه گیری، حدود ۶۵ درصد از سالن های سینما در آمریکا بسته هستند.

در این هفته دنباله فیلم «زن شگفت انگیز» نیز به رقم فروش ۲٫۶ میلیون دلار دست پیدا کرد و در جایگاه دوم گیشه قرار گرفت. «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» با بازی گل گدوت تا به امروز نزدیک به ۳۵ میلیون دلار در بازار آمریکای شمالی به دست آورده است.

دنباله فیلم «زن شگفت انگیز» با بودجه نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار تولید شده و به طور همزمان هم در سینماها و هم در سرویس پلتفرم HBO Max عرضه شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است