اجرا در کنار بزرگترین کرسی تلویزیون برایم جالب است | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۲

اجرا در کنار بزرگترین کرسی تلویزیون برایم جالب است

ژیلا صادقی : خوشحالم که اجرای برنامه یلدای شبکه دو را در کنار بزرگترین کرسی تلویزیون دارم.

به گزارش خبرنگار «صبا»، ژیلا صادقی، مجری برنامه «روشن ترین شب» با اشاره به اینکه اجرای هر برنامه ای برایش ویژگی های خاصی دارد، تاکید کرد: خوشحالم که اجرای برنامه یلدای شبکه دو را در کنار بزرگترین کرسی تلویزیون دارم که همه مردم را به یاد دوران قدیم می اندازد.

 مجری برنامه «روشن ترین شب» در گفت و گوی اختصاصی با «صبا» درباره اجرای این برنامه که دیشب روی آنتن شبکه دو رفت و امشب هم قرار است از این شبکه در دو بخش روانه آنتن شود، گفت: مسلماً قبل از پذیرش اجرای برنامه، درباره فضایش فکر می کنم و دلم می خواهد اجرای برنامه هایی با محتوای متنوع را بپذیرم که هم برای مخاطب جذاب باشد و هم برای خودم. به همین دلیل تلاش می کنم اجرایم برای مخاطبان یکنواخت نباشد.
او ادامه داد: وقتی قرار شد اجرای برنامه شب یلدا را به عهده داشته باشم از چند حیث خوشحال بودم. اینکه در یک مناسبت شاد میزبان مردم کشورم هستم. از سوی دیگر فضای برنامه کاملاً ایرانی اسلامی طراحی شده بود و به محض وارد شدن به استودیو به یاد خانه گرم مادربزرگ پدربزرگ افتادم که مسلماً همه ما این خاطره خوب را از کودکی داریم.
صادقی با اشاره به کرسی برنامه «روشن ترین شب» عنوان کرد: از دیگر ویژگی های برجسته این برنامه، طراحی یک کرسی بزرگ بود. گرچه این اتفاق گاهی در برنامه های تلویزیون نشان داده شده، اما کرسی برنامه روشن ترین شب به اندازه ۲۰ نفر طراحی شده بود و همین به نظرم نه تنها برای من، بلکه برای مخاطبان تلویزیون هم جذاب و دیدنی بود. ضمن اینکه دور این کرسی افراد مختلف جامعه دعوت شدند و نشستند.
این مجری عنوان کرد: شب گذشته میزبان جانبازان و نخبگان بودیم و گپ و گفت صمیمانه با این عزیزان برایم خیلی جذاب بود و دوست داشتم. امیدوارم برنامه امشب «روشن ترین شب» هم برای مخاطبان جذاب و دیدنی باشد و از تماشای آن لذت ببرند.
او درباره جنس گفت و گو با هنرمندانی که به برنامه دعوت شده بودند و کاملاً جنبه یلدایی داشت، توضیح داد: طبق صحبت های انجام شده با تهیه کننده برنامه و شبکه، قرار شد ما درباره کار هنرمندان سئوالی نپرسیم، بلکه سئوالات حال و هوای یلدایی داشته باشد تا برای مخاطبان هم جذاب باشد. مسلماً مردم علاقه مند هستند از ابعاد مختلف شنونده حرف های هنرمندان باشند. به همین دلیل پرسش و پاسخ ها در ویژه برنامه روشن ترین شب کاملاً یلدایی طراحی شد.

صادقی درباره انتخاب مانتو برای برنامه که با ترکیب سبز و قرمز کاملاً یلدایی بود، توضیح داد: معتقدم انتخاب مانتو برای مجری در یک برنامه تلویزیونی اهمیت دارد و باید با محتوای برنامه هماهنگی داشته باشد. شاید در ظاهر ساده به نظر برسد، اما قطعاً برای مخاطبان هم جذاب است که ببیند همه موارد برنامه از الف گرفته تا … با محتوای برنامه متناسب است. به همین دلیل رنگ مانتوم کاملاً یلدایی انتخاب شده بود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500