اعضای سامانه اهل قلم در نمایشگاه مجازی کتاب تهران بن کتاب دریافت می‌کنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۹

اعضای سامانه اهل قلم در نمایشگاه مجازی کتاب تهران بن کتاب دریافت می‌کنند

اولین اطلاعیه ویژه اهالی قلم برای اختصاص یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌ عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در راستای تکریم اهل قلم و به مناسبت فرا رسیدن نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، خانه کتاب و ادبیات ایران با مساعدت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پدید‌آورندگان عضو سامانه اهل قلم با نقش‌های مولف، مترجم، مصحح، محقق و همچنین افرادی که نقشی در تولید اثر داشته‌اند از‌ جمله ویراستار و تصویر‌گر، اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) در نظر گرفته است.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بن خرید کتاب به صورت اعتبار خرید به کد ملی افراد اختصاص می‌یابد و این اعتبار فقط در زمان نمایشگاه یعنی از اول تا ششم بهمن‌ماه، در سامانه خرید کتاب به نشانی tehranbookfair.ir  قابل استفاده است و بعد از پایان یافتن زمان نمایشگاه از اعتبار ساقط خواهد شد، بنابراین بن کتاب به صورت صدور یا شارژ کارت بانکی نخواهد بود.

اعتبار خرید کتاب (بن کتاب)، بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه اهل قلم و آیین‌نامه اجرایی که در سامانه اهل قلم قابل مشاهده است و بر اساس بودجه تخصیص یافته است.

اختصاص اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) روی کد ملی به پدیدآورندگان واجد شرایط اطلاع‌رسانی خواهد شد.

امکان پاسخگویی تنها از طریق سامانه ahleghalam.ir یا شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ داخلی یک میسر است و  مراجعه حضوری به واحد اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران به دلیل رعایت دستورالعمل‌های ناشی از ویروس کرونا امکان‌پذیر نیست.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است